Gå til innhold

Shadowline!

Chad
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Har en e39 sedan 520, den er stappfull av chrome lister..

Jeg kjøpte m5 fanger som følgte originalt med svarte lister, synes dette var et bedre syn, så jeg vurdere sterkt å ta alle chrom lister av, pusse de, spraye de med svart matt farge.. Noen som har erfaring med dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lakket endel chrome deler før (ikke på bmw vel og merke), og erfaringen min er dårlig, da jeg har opplevd at lakken flasser etter veldig kort tid.

MEGET mulig at det er mitt grunnarbeide som er syndebukk, så om man gjør godt grunnarbeid så lar det seg nok ordne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lakket endel chrome deler før (ikke på bmw vel og merke), og erfaringen min er dårlig, da jeg har opplevd at lakken flasser etter veldig kort tid.

MEGET mulig at det er mitt grunnarbeide som er syndebukk, så om man gjør godt grunnarbeid så lar det seg nok ordne ;)

En kompis av meg lakket chromen på innsiden av original lyktene hans, i teorien ville ikke dette fungert. Men siden vi pusset så godt så gjorde det susen, HELT 100 % perfekt ble det. Men tenkte ihvertfall å prøve meg frem. I verste fall blir det nye lister..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kommet en god to-komponent lakk som vistnok skal fungere på dette om man matter ned chrome`en først :) Få`s kjøpt hos bl.a Bilextra vet jeg! Ellers er jo den 3M-teipen som Ullsokk nevner også brukt til dette, og skal fungere bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Har en e39 sedan 520, den er stappfull av chrome lister..

Jeg kjøpte m5 fanger som følgte originalt med svarte lister, synes dette var et bedre syn, så jeg vurdere sterkt å ta alle chrom lister av, pusse de, spraye de med svart matt farge.. Noen som har erfaring med dette ?

Ingenting sitter på chrom. Og er chromen utsatt for steinsprang kan du like greit drite i å ødelegge den.

Du ender opp med masse stygge steinsprang, og angrer du er chrommen din ødelagt pga pussinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mest på listene på dørene, men selvfølgelig vinduslistene og.. Men å spraye på nedpussa plastikk er jo gudd? Trodde chrom listene bare hadde et tynt lak med chrome..

viewtopic.php?f=6&t=197452&p=2088282#p2088282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...