Chad Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Heisann Har en e39 sedan 520, den er stappfull av chrome lister.. Jeg kjøpte m5 fanger som følgte originalt med svarte lister, synes dette var et bedre syn, så jeg vurdere sterkt å ta alle chrom lister av, pusse de, spraye de med svart matt farge.. Noen som har erfaring med dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Jeg har lakket endel chrome deler før (ikke på bmw vel og merke), og erfaringen min er dårlig, da jeg har opplevd at lakken flasser etter veldig kort tid. MEGET mulig at det er mitt grunnarbeide som er syndebukk, så om man gjør godt grunnarbeid så lar det seg nok ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Jeg har lakket endel chrome deler før (ikke på bmw vel og merke), og erfaringen min er dårlig, da jeg har opplevd at lakken flasser etter veldig kort tid.MEGET mulig at det er mitt grunnarbeide som er syndebukk, så om man gjør godt grunnarbeid så lar det seg nok ordne En kompis av meg lakket chromen på innsiden av original lyktene hans, i teorien ville ikke dette fungert. Men siden vi pusset så godt så gjorde det susen, HELT 100 % perfekt ble det. Men tenkte ihvertfall å prøve meg frem. I verste fall blir det nye lister.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hvis du vil bli kvitt chromen, så har du ingenting å tape på å gjøre et forsøk uansett Og med godt grunnarbeid så er du nok i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Syregrunning er en fin ting. Få tak i en orntlig en, så skal ikke lakkering av krom være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Er vel enklere og billigere å foliere dette? + at man kan ta av folien om man blir lei..dette koster vel ikke mer enn 1500-2000,- hos ett reklamebyrå som håndterer folie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Får 3M teip til å ha på chromlistene på ebay Søk her på forumet, så finner du noen som har brukt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Har også kommet en god to-komponent lakk som vistnok skal fungere på dette om man matter ned chrome`en først Få`s kjøpt hos bl.a Bilextra vet jeg! Ellers er jo den 3M-teipen som Ullsokk nevner også brukt til dette, og skal fungere bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Finner ingenting når jeg søker..noen som kan linke til tråd hvor chrom har blitt tapet over med 3M film ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Heisann Har en e39 sedan 520, den er stappfull av chrome lister.. Jeg kjøpte m5 fanger som følgte originalt med svarte lister, synes dette var et bedre syn, så jeg vurdere sterkt å ta alle chrom lister av, pusse de, spraye de med svart matt farge.. Noen som har erfaring med dette ? Ingenting sitter på chrom. Og er chromen utsatt for steinsprang kan du like greit drite i å ødelegge den. Du ender opp med masse stygge steinsprang, og angrer du er chrommen din ødelagt pga pussinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Sjekk ut Terje535 sin tråd om sin gamle 535. Han teste et par typer folie (blank/matt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Finner ingenting når jeg søker på terje535 eller terje* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Fant ikke igjen tråden, men fant noe annet etter et kjapt søk. http://www.bmwshadowline.com/ http://shop.ebay.com/i.html?_kw=bmw&_kw=shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 535Terjen viewtopic.php?f=11&t=141239 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Jeg tenker mest på listene på dørene, men selvfølgelig vinduslistene og.. Men å spraye på nedpussa plastikk er jo gudd? Trodde chrom listene bare hadde et tynt lak med chrome.. viewtopic.php?f=6&t=197452&p=2088282#p2088282 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå