Pitstop Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Hadde 2 kompiser på besøk i går kveld...det var morsomt Hadde selvfølgelig ikke med annet en kamera på mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Gallardoen er den klart feiteste av dem. Digger det kantete utseendet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Feite biler her Gallardoen er veldig tøff, helt til en åpner døren!! En ekte lambo skal jo ha Lambo-dører... Ferrarien trekker det lengste strået her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Må si jeg likte best gallardo`n mest når man ser på bilene, men F430`n var helt verts når enn begynnte se på understell og div Titanium felger og hjulbolter, Carbon skiver og klosser, rør ramme++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 To drømmebiler begge to, men for meg er Lamborghini, her med Gallardo en soleklar favoritt fremfor Ferrarien. Spesielt siden Ferrarien hadde den fargen den har. Men for all del, jeg hadde ikke nektet om jeg hadde blitt tilbudt en tur eller tre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Planetens kjedeligste fargevalg paa begge bilene, men det er vel artige kjoremaskiner. Finns feitere biler til samme prisen, f.eks x5m eller sl55 eller cl63 amg eller Porsche Ferrarien er den raaste dog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Artige venner du har Stemmer Gallardo ! (ikke kun fordi den var gul, nei) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Møtte ferrarien i gudbrandsdalen i dag hvis det kan stemme Sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Likte Lamboen bedre når den var hvit matt... (folie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Liker nok Gallardoen best, spesiellt etter den har vært hos underground racing en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Den Ferrarien der er helt vill Eieren er en god kompis, blir like satt ut hver gang jeg får sitte på! Liker både Lamboen og Ferrarien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 .... fy! Drømmebiler med DRØMMELYD Du tok ikke lydklipp da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 usikker på hvilken jeg ville valgt hadde jeg hatt muligheten, for noen år siden hadde jeg sagt lambo, meen...siden det "har blitt" audi så må jeg nok si ferrari Veeeldig fete biler begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Møtte ferrarien i gudbrandsdalen i dag hvis det kan stemme Sondre? Det er mulig at det kan stemme ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 .... fy! Drømmebiler med DRØMMELYD Du tok ikke lydklipp da? Blei dårlig med det desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå