Balltre Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Kan noen være så vennlige og svare på mine vegne og si at jeg takker for svarene på mitt innlegg om "OT: VW Audi..." ? Si også at jeg har lært mye og har hatt stor glede av forumet. Ettersom jeg ikke selv kan logge meg på lengre får dette være mitt takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Jeg leverte din beskjed Håper du blir mer aktiv her på bimmers Treball, vi trenger din E30 ekspertise... synd om den skal bli borte fra det ganske lands BMW forum. Og her kan du kjefte uten frykt for å bli bannet av adminer, presidenter,styremedlemmer eller skrotnisser, som du har vært litt uggen på tidligere fra CCN forumet Syns du burde få opp prosjekttråd på den E30n din, ettersom alt info og bildemateriell forsvant med det gamle forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Mange takk. Jeg vet ikke hvoran det blir med min deltagelse hos Bimmers, Litt lei av alt som heter bil akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Mange takk.Jeg vet ikke hvoran det blir med min deltagelse hos Bimmers, Litt lei av alt som heter bil akkurat nå. Du har det i blodet Treball. Blir ikke borte, akkurat som pest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Kan noen være så vennlige og svare på mine vegne og si at jeg takker for svarene på mitt innlegg om "OT: VW Audi..." ?Si også at jeg har lært mye og har hatt stor glede av forumet. Ettersom jeg ikke selv kan logge meg på lengre får dette være mitt takk for meg. Jeg må si meg veldig enig med Oddis her iom. at vi er ganske mange som har lært mye av deg også. Du har en variert sans for interessante kvaliteter... W201, W108/109, E30... Knut Hamsun... The Clash... samt mye annen bra rock og ikke minst bøker mm. Du er med andre ord en stor ressurs for ethvert forum med litt takhøyde og bredde. Det var bl.a folk som deg som gjorde det gamle BMWCCN forumet interessant og spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Jeg foreslår at vi som trivdes i det gamle BMWCCN forumet umerkelig lager en tråd her hos Bimmers, kan f.eks kalle den BMWCN slik at ingen lukter lunta, og kuppe hele greia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Hehehe. Det skal ikke mer til enn noen datakyndige laster opp et phpBB gratisforum og kaller det "Gamle CCN'ere" eller noe sånt. Jeg er så grunnleggende irritert på det nye designet. Totalt tunggrodd, og det er lite intuitivt, og motsatt oppsatt til her inne. F.eks telles innlegg inkl trådstarter sitt, og siste svarer, kontra trådskaper står som navn. Og det er nesten slitsomt å se "grensene" mellom hvert innlegg, og siteringsfunksjon er totalt forvirrende. Det enkle er ofte det beste. Se på BMWCCN Racing forumet - strålende layout! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Du har en variert sans for interessante kvaliteter... W201, W108/109, E30... Knut Hamsun... The Clash... samt mye annen bra rock og ikke minst bøker mm. Du er med andre ord en stor ressurs for ethvert forum med litt takhøyde og bredde. Det var bl.a folk som deg som gjorde det gamle BMWCCN forumet interessant og spennende. Der har du oppsummert interessene mine ganske bra, men jeg må legge til denne som opptar meg mest nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Offtopic til gangs, men hvilken årsmodell er de kameraene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 '07 og '57. Objektivene er hhv. splitternytt (Zeiss) og '55 (Leica). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 '07 og '57.Objektivene er hhv. splitternytt (Zeiss) og '55 (Leica). Gromt... skikkelig tysk kvalitet, men dessverre veldig dyre saker. Jeg drømmer om en Leica X1, men tyner enn så lenge hva jeg kan få ut av vår Canon Ixus 8215. Ellers så har jeg et gammelt Yashica-Mat EM. http://www.butkus.org/chinon/yashica/ya ... mat-em.htm Mor og Trixie ved siden av fars gamle Heckflosse engang i 1965-66. Bildet er tatt med Yashica´en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Småtøft. Selv om den ikke har mere MP enn en mobiltelefon så er det ganske så bra skarphet på bildene. Her er et utsnitt fra under BMWCCN-klistrelappen med SIGLA delenr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Veldig godt eksempel på at megapixel ikke er alt her i verden! Forøvrig veldig flott bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Jeg ville kanskje vurdert Fuji X100 fremfor Leica X1 ettersom X100 har en gammeldags søker i tillegg til skjermen bak + at den vanlige søkeren kan gjøres om til en digital en. Kvalitetsmessigt er de helt på topp, sensoren er vel minst så stor som en billig DSLR fra Canon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå