SimenF Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Kjøpte bilen for et par måneder siden, men har ikke lagt ut noe før nå Bilen er bruktimportert fra tyskland, og har tidligere vert prøvebil for kunder. I Norge er jeg eier nummer 4. Så langt fornøyd med bilen. Har planer om nytt senkesett siden det kun er senkefjerer som står på nå, pluss at den ska inn på eu om ikke så lenge.. Har sota framruter, men får ta godkjenninga på en finversdag oops! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Gratulerer med utrolig pen og riktig modifisert bil! Bare få på noen rundere speil nå. Org E46M3 er selvfølgelig å foretrekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Pen bil Sant som Lars sier. Interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Nydelig bil! Er det der koed sine sota led baklykter? Vurderte sånne til cabben min, å så jo absolutt ikke feil ut på sølv bil! Denne blir helt klart en inspirasjon til min bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenF Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Får mye komentarer på den ''m'en'' bakpå.. Hadde det stått m3, hadde det vert idiotisk! Blir provosert når folk sier det er wannabe m3 interiørbilder kommer Har planer om m3 speil, men det er da så dyyyrt! Men brukt kan være en mulighet hvis noen har Lyktene er kjøpt på koed ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Veldig fin bil du hadde fått deg ja Nesten helt lik min 318ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Meget fin bil der ja angående m merket så må du vertfall få oginal farge, ellers move away. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC_93 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Åssen felger er det du har på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenF Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Åssen felger er det du har på? Rh phoenix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 kopi av m3 spegl koster 1500kr i norge. sjekk ut www.mstyle.co.uk han har masse bra til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå