bricks Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Har fått vannlekasje i førerdøra Vilket lim/tettemasse er å anbefale for å tette isolasjonen innenfor dørtrekket? Tec7?
Kvasi Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Ville heller brukt feks sika 11fc. Tec7 er jo så godt som umulig å få løs igjen hvis det trengs.
bricks Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Ville heller brukt feks sika 11fc. Tec7 er jo så godt som umulig å få løs igjen hvis det trengs. Godt poeng, men herder ikke 11FC også?
Kvasi Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 De er forsåvidt ganske like, men 11fc har mer fleks og limer ikke like godt som tec7.
Odd-M Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Du skal bruke butyl, ingenting annet selv om folk her har brukt alt fra betong til hubba bubba og fått det til å fungere. Butyl er en jævla seig guffe, fåes kjøpt på patron eller remser/tråder. Det er dette produsentene monterer med fra fabrikk.
bricks Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Brukte Sika, hvis jeg må inni senere så kjøper jeg nytt trekk/isolasjon,ser ut til å være tett så langt i allefall
Odd-M Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Kondolerer. Been there, done that, got the t-shirt. Jeg måtte gjøre det på rette måten til slutt uansett.
bricks Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Haha, får se, var litt lørvete lenger opp, så får ha det i bakhodet at det bør tas ved neste korsvei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå