Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du er sinnsyk! Alle bilene du har vært borti blir noe for seg selv. Meget bra jobba!

Hehehe...."Du er sinnsyk"...den har jeg hørt før :-k Er jo morsomt å lage noe som ikke alle andre har :D

Skrevet
Takker :D Kunne godt tenkt meg knallgrønne eller oransje felger på denne, men tror det vil stjele oppmerksomheten mye bort fra selve bilen og detaljer på den. så når enn ser på bilen live, så harmonerer felger fint sammen med bilen, da man leger mereke til både detaljer på bilen og felgene :D

Får bare håpe at snøen lar vente litt på seg :D

Du er inne på noe der... Gode og gjennomtenkte valg! Ingenting som er bedre enn det :mrgreen:

Skrevet

dette har blitt skikkelig bra! Angående felgfarge så burde du gå for noe annet enn sort, det ser bra ut, ikke misforstå meg, men det hadde blitt spennende med noe "nytt" der også.

Lurer på hvordan mørkerødt metallic-senter hadde sett ut på denne, hmm.. eller hva med focus rs-grønt senter :o

Skrevet
dette har blitt skikkelig bra! Angående felgfarge så burde du gå for noe annet enn sort, det ser bra ut, ikke misforstå meg, men det hadde blitt spennende med noe "nytt" der også.

Lurer på hvordan mørkerødt metallic-senter hadde sett ut på denne, hmm.. eller hva med focus rs-grønt senter :o

Takker :D Mulig felgene ser ganske sort ut på bilda, men har en ganske fin gråfarge :) Får se om jeg finner på noe med felger når resten av bilen er ferdig :)

Skrevet
Choppa et bilde jeg, er ikke god i PS men nå får du værtfall se hvordan det ser ut :)

q6yescmcjdpwdm14eqnc.jpg

Takker :D ser jo med en gang litt mere spenstig ut...men skulle jeg hatt dem grønn, så hadde det blitt en av disse grønnfargene :D

Min gammle E46

z9mk0rnutedkc0mxczcv.jpg

Eller denne

5pvbylw3tx3byekh1i0m.jpg

Skrevet

de grønne felgen trur jeg hadde blitt innertier på denne! Go for it! De skiller seg veldig ut, aldri sett de på bil før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...