Pitstop Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Du er sinnsyk! Alle bilene du har vært borti blir noe for seg selv. Meget bra jobba! Hehehe...."Du er sinnsyk"...den har jeg hørt før Er jo morsomt å lage noe som ikke alle andre har
matsrh Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Takker Kunne godt tenkt meg knallgrønne eller oransje felger på denne, men tror det vil stjele oppmerksomheten mye bort fra selve bilen og detaljer på den. så når enn ser på bilen live, så harmonerer felger fint sammen med bilen, da man leger mereke til både detaljer på bilen og felgene Får bare håpe at snøen lar vente litt på seg Du er inne på noe der... Gode og gjennomtenkte valg! Ingenting som er bedre enn det
NBCustom Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 dette har blitt skikkelig bra! Angående felgfarge så burde du gå for noe annet enn sort, det ser bra ut, ikke misforstå meg, men det hadde blitt spennende med noe "nytt" der også. Lurer på hvordan mørkerødt metallic-senter hadde sett ut på denne, hmm.. eller hva med focus rs-grønt senter
fizn Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Choppa et bilde jeg, er ikke god i PS men nå får du værtfall se hvordan det ser ut
Pitstop Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 dette har blitt skikkelig bra! Angående felgfarge så burde du gå for noe annet enn sort, det ser bra ut, ikke misforstå meg, men det hadde blitt spennende med noe "nytt" der også.Lurer på hvordan mørkerødt metallic-senter hadde sett ut på denne, hmm.. eller hva med focus rs-grønt senter Takker Mulig felgene ser ganske sort ut på bilda, men har en ganske fin gråfarge Får se om jeg finner på noe med felger når resten av bilen er ferdig
Pitstop Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Choppa et bilde jeg, er ikke god i PS men nå får du værtfall se hvordan det ser ut Takker ser jo med en gang litt mere spenstig ut...men skulle jeg hatt dem grønn, så hadde det blitt en av disse grønnfargene Min gammle E46 Eller denne
Pitstop Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Fant et bilde av bilen bakfra med eksos Bilde ble egentlig tatt for å ilustrere hvor dårlig veien er
316 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Kult bilde. Ganske dårlig vei, ja. 40 % av dekket har kontakt med veien, hehe!
kevine30 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Råå front får ifra alle sa gode idean? blir VELDIG bra skulla ha levert e46 te dæ i 1-2 månda
Pitstop Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Takker Mange gode ide`a, men berre 20% som bli utført..hehe Hadde e hatt mere tid så hadde nok det vært mulig
Tzunami Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Det kaller jeg å dra den laaangt å begynne med å lime carbon-"scoop" fra m3:p men hva er det? Jo det er BRA:D
NBCustom Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 de grønne felgen trur jeg hadde blitt innertier på denne! Go for it! De skiller seg veldig ut, aldri sett de på bil før.
joachim sørlie Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Tror de grønne Gs felgene hadde passa bra jeg
Pitstop Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Hehe...alle vil ha grønne felger nå da??? Får se hva jeg finner på dem vi har på jobb i grønn hadde nok blitt tøff ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå