jakobm5 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Dette ble bared drittøft... Legger du denne for salg blir den ikke stående lenge i butikken:) får d til di gitt
eirikbg Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Takker Har tenkt tanken på spacere, men da må jeg heve bilen sånn det er i dag ihvertfall....men mulig jeg prøver etterhvert Er det uaktuelt å valse hjulbuene?
Pitstop Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Takker Har tenkt tanken på spacere, men da må jeg heve bilen sånn det er i dag ihvertfall....men mulig jeg prøver etterhvert Er det uaktuelt å valse hjulbuene? Hjulbuene ble valset før lakkering, så der er det maxet Skal prøve med spacere etterhvert her å se hvordan det går...bare litt dårlig med tid om dagen
eirikbg Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Valset du helt til 0? Har du fyllt "sprekken" med noe? Grunnen til at jeg spør eg fordi jeg vurderer å gjøre det samme på min E90.
Pitstop Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Greier ikke ta den ut i null på E9x , da kanten ligger dobbelt hele veien inn....prøver du å legge den i null, så slår stålet i bakskjermen seg eneste som er mulig er å valse bue på kanten som går innover
Pitstop Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Takker så mye for posetive komentarer, godt å høre etter så mye jobb I kveld flyttes bilen ned i butikken
Pitstop Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Da er bilen kommet inn i butikken og gjort reint interiør og smøret det opp Plukket ut alle lister og begynt å legge 3M Carbon folie på dem I helga blir det full polering og voks av hele bilen
Pitstop Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Hehe....takker Her er 2 kjappe bilder fra i dag... Skal prøve å få til noen bedre bilder i løpet av helga
jacobsen91 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Helt rått Gratulerer med Norges Grommeste E90 320D SEDAN! Vi vet jo hvem som har den grommeste 320D coupe
jacobsen91 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 din idiot mats, e90 er jo sedan xD Jeg mente jo at Morgan har den Råeste E92 320D coupe, mens pitstop har den råeste E90 320D sedan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå