leif harald Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Hvor i nettbutikken finnner jeg de endestussene, er de bolton på E70?
Pitstop Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Hvor i nettbutikken finnner jeg de endestussene, er de bolton på E70? Slå inn E70 i nettbutikken, så går du på "Tilbehør" på hovedlinjen, så klikker du på "Effektanlegg" i menyen som kommer opp på venstre side Delenummer: GSP120
Pitstop Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 blir det tråd på denne også? Kommer en tråd på denne så fort jeg får tid
haugen1 Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Kan få kjøpe go forden min da E det virkelig mere igjen av den?????? at det e d ja fått nye fangera no
Kristian Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Kan jo ikkje sæl den marius! E jo straks vinter, å da ska den få smake turtallsperra i 5-6mnd:P
Pitstop Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Klar for nok en vinter når den har fått nye fangera da skjønna e..hehe Må være norges sterkeste Ford ta trur e...hehe
ahj Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Veldig interessant lesing, med alt du har fått til Men lest at du monterete m3 stabstag, var dette vanskelig?
Pitstop Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Veldig interessant lesing, med alt du har fått til Men lest at du monterete m3 stabstag, var dette vanskelig? Takker Måtte ha staget, foringene og festebrakketenne Litt mikk og makk å få ut gammelt og inn nytt, men det gikk greit.....om jeg ikke husker feil, så måtte traversen bak litt ned for å få byttet dette Men en stor merkbar forskjell på kjøreegenskapene
ahj Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Supert, driver å tenker å bytte på min. Men siden det utgjør en forskjell, så skal det byttes. Men MÅ man løsne på traversen?
Pitstop Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Om jeg ikke husker helt feil, så måtte jeg slippe traversen/bakhjulstillingen litt ned uten å skru hovedskruene helt ut for å greie å dra ut og sette inn det nye stabsatget
ahj Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Om jeg ikke husker helt feil, så måtte jeg slippe traversen/bakhjulstillingen litt ned uten å skru hovedskruene helt ut for å greie å dra ut og sette inn det nye stabsatget Supert, tusen takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå