Torek Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Du er fullstendig gal! Dette her blir FOR rått!
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 hehe.. Kommer for salg det sort skinninteriøret som står i bilen med dørsider når M3 skinnet kommer , om noen skulle være interesert
ellingz1 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Rått med m3 interiør! Er skinn interiøret ditt sportseter eller comfort?
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Her er det bare å bøye seg i støvet pit.. Du må ikke glemme å kose med E61'en nå..
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Rått med m3 interiør! Er skinn interiøret ditt sportseter eller comfort? Er standar skinn som står i den fra før...sort vel å merke
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Her er det bare å bøye seg i støvet pit.. Du må ikke glemme å kose med E61'en nå.. Takker Fruen som koser seg med E61`n
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Nyyyydlig bil E61'en og forøvrig! Takker
anders87 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Du liker ikke å slappe av du skjønner jeg Kommer til og bli skamfeeet denne her (og)..! :golfklapp:
BMW-Coupe Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Blir ikke sjokkert over biler som du fikser på lengre... Dette blir rått! Har ikke du en e92 stående også?
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Du liker ikke å slappe av du skjønner jeg Kommer til og bli skamfeeet denne her (og)..! :golfklapp: Hehe...hadde ikke gjort noe med en ferie snart
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Blir ikke sjokkert over biler som du fikser på lengre... Dette blir rått! Har ikke du en e92 stående også? Hehe har vært inne på tanken, men er jo mange som allerede hadde gjort mye med E92 rundt her jeg bor Derfor litt morsomt å gjøre noe kult med E90, da det ikke er så mange som har gjort det enda Men for guds skyld missforstå meg rett....E92 er vel det peneste karroseriet fra BMW så langt
Pitstop Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Update? Akkurat ferdig å bytte komplett register på E39 525tds vinterbilen min og holdt på med hus, så den står fortsatt ferdig lakkert, men ikke montert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå