jonas1/// Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 ja jeg tror også det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Er di så dårlige Jaja får slite di ut å kjøpe noe annet neste gang De er ikke dårlige. Kjører du som en 18-åring som nettopp har fått lappen er det vel tryggere med dyrere dekk, men du vil ikke oppleve noe "sladding" ved normal kjøring Det var jo til og med en tulling her inne som gav skylda på nankanh da han krasja bilen like etter han fikk montert dekkene. Jeg klarer meg utmerket, har ikke klart å få noe sladd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 ser den Men er sant det di sier om disse dekkene på bløt asfalt, da er di veldig lekne, det har jeg merket men har ikke merket at det slipper ved kjøring i stor fart kun i kryss og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 skal like å se et noen andre 600 kr dekk som ikke er lekne på en bakhjulstrekker på bløta uansett, fet 3'r! gjort mye riktig du, syns de oransje blinkera sprita opp bilen litt Hva for spoiler er det? Og er hjula dine GS replika felger i 8x17 og 9x17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Hehe sant nok Ja ble en liten løft i fronten med oransje blink. Spoileren heter gt 2 tror jeg, kjøpt på koed er vel ganske lik den som har den ekstra flapper under som flere har. Jepp felgene er gs replika i 8" og 9" et20 fyller hjulbuene ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 litt ot men: oransje blink er kult, har lyst å få de sterkere oransje på min, noen forslag? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Hmm det finnes jo oransj sotespray på diverse bilrekvisita butikker, det kunne du jo ha prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 er dine original så sterke? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 ja har ikke gjort noe me di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Det ble utrolig bra nå jonas! Jeg skal bruke vinteren på å oppgradere min litt også, så kommer det update på min også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Jo takk Godt andre liker det jeg har gjort med bilen Ja min får vel også noen oppgraderinger i vinter om jeg ikke finner ut at jeg vil selge, begynner få lyst på e30 men får se. Hva skal du gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Har lyst på e30 selv, så kjenner til den følelsen. Det blir ikke store forandringer, men planene er ihvertfall effektanlegg, montere sideskjørt, fjerne justeringskopp bak og hjelpefjærer foran og noen nye felger. Ellers er det masse slitedeler jeg skal bytte. Har også handle inn noen oppgraderinger til fronten. Blant annet oransje blinkers og lys sotefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Jo takk Godt andre liker det jeg har gjort med bilen Ja min får vel også noen oppgraderinger i vinter om jeg ikke finner ut at jeg vil selge, begynner få lyst på e30 men får se. Hva skal du gjøre? Sier bare E21! <3 blir nok det til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Har lyst på e30 selv, så kjenner til den følelsen. Det blir ikke store forandringer, men planene er ihvertfall effektanlegg, montere sideskjørt, fjerne justeringskopp bak og hjelpefjærer foran og noen nye felger. Ellers er det masse slitedeler jeg skal bytte. Har også handle inn noen oppgraderinger til fronten. Blant annet oransje blinkers og lys sotefilm. Hehe Ja planene dine høres bra ut! Allti noe å bruke penger på ;P heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 E21 blir litt gammelt for min smak men er stilige med di rette oppgraderingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå