jonas1/// Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Noen som har prøvd med å ha skiltet bak gitteret inni m3 fangeren? Eller blir det bare teit :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Er ikke værre enn å stripse fast bak det å se. Men ligger mer på tvilsomt siden her, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 ja etter mer ettertanke gjør jeg og det, hehe men kan jo se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Gleder meg litt til å få igjen fangere og skru litt bmw igjen, har fikset på en mercedes ml 320 2 uker nå og kan si det helt sikkert at i min garasjen kommer ingen mercedes igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Ja hbe au du ikje kåmme t å få dg nåe mercebørsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Det e garantert at eg ikkje skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Her kommer det litt bilder etter montering av ny lakkerte fangere og gt splitters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Moro med ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Denne var utrolig pen! Eneste er at jeg ikke har sansen for de hjula der.. Hvor har du fått tak i gule reflektorer i fjernlys?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Fy søren, denne E36'n var skikkelig pen. Skiller seg ut i positiv retning. Vanligvis liker jeg ikke slike hjul så godt heller, men i kombinasjon med resten av bilen, så var det faktisk dritkult! Vinga var kul også, nydelig senka.. Fronten gjennomført og sint også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Må klappe for et stk. pen E36, må faktisk si jeg likte generelt alt! Pussig nok liker jeg felgene og, annerledes, men tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Hvorfor er det så mange som tror reflektorene er gule? Det er jo bare laminX gul lyktefilm på innerglasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Er ikke så rart da, har sett reflektora løse i gult, men finner det ikke igjen, regna egentlig med at det var lamin-x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Takker for hygglige kommentarer! Riktig det at det kun er lamin x på lyktene, Ble veldig fornøyd med senkingen selv også subber minimalt Mangler bare å få soting på siderutene framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå