Tuborgs Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Lurer på om der skal orginalt vere asfaltpalter eller noe lyddempende i en e30? er nå nesten helt ferdi med grunning og pussing så jeg lurer på om jeg burde kjøpe noe lyddempende matereale å legge på før jeg begynner og montere det andre igjenn?
Tuborgs Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Dynamat er jeg kjent med ^^, men er jo forferdelig dyrt i forhold til andre produkt men det er jo helt fantastisk til og dempe lyd
Stonescream Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Dynabel har noe dempemateriale på rull som ikke koster skjorta. Ikke vanvittig til demping, men det hjalp en god del i dørene på en v40 jeg hadde før. Ble mye tyngre "klonk" lyd i metallet. Brukte det også på IKEA kjøkkenvasken som nå høres mye bedre ut. Fåes på rull i en ca 20 cm bredde og så kan en klippe som en vil. http://www.mamut.net/controls/shop/shop ... el&gid=410
Tuborgs Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 For alle har ikke vekt og fart alt og si tenker også på framtidige salg av bilen min da jeg vurderer om jeg skal slege den når jeg er ferdig hvorfor legge til mer vekt i bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå