HansMagnusAO Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Hentet nå nylig min aller første bil, (er 17 år og har oppkjøring 11 oktober) en 318ci m-sport E46. Litt om bilen da: Årsmodell: 2001, (registrert i 2002) Km-stand: 87000 da jeg kom hjem Farge: Sølv metallic Interiør: Alcantara Gear: Manuell Kapasitet: 1895 cm ³ Utstyr: parkering sensorer, El. Windows, El. Startsperre, skinn møbeltrekk, soltak, Servostyring, sentrallås, sidekollisjonsputer, Aircondition, Sportsseter, Kjørecomputer, PDC bak, Senking, Supersport Eksos, ZV-FB, Tåkelys, 4x elektriske vinduer, Sportsratt i skinn, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Gratulerer med fin førstebil! Har du noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Gratulerer med fin førstebil! Har du noen planer for bilen? TakkTakk Tjaa.. Skal først skifte ut anlegget i bilen, og få en solid basskasse bak. Skal også etterhvert skifte til LED lys bak. Har du noen ideer om andre ting jeg burde gjøre? føler egentlig at bilen er ganske helhetlig når den har full m-sport styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Velkommen til Bimmers, og gratulerer med et nydelig valg av førstebil Enig i det du sier om at bilen er ganske så pen original siden den har M-sport. Felgene var heller ikke ille, så noen store oppgraderinger her trengs egentlig ikke i mitt syn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Velkommen til Bimmers, og gratulerer med et nydelig valg av førstebil Enig i det du sier om at bilen er ganske så pen original siden den har M-sport. Felgene var heller ikke ille, så noen store oppgraderinger her trengs egentlig ikke i mitt syn! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Gratulerer med fin førstebil! Har du noen planer for bilen? TakkTakk Tjaa.. Skal først skifte ut anlegget i bilen, og få en solid basskasse bak. Skal også etterhvert skifte til LED lys bak. Har du noen ideer om andre ting jeg burde gjøre? føler egentlig at bilen er ganske helhetlig når den har full m-sport styling Er vel ikke noe som trengs å gjøres utvendig egentlig siden du har m-sport, fin høyde, tøff eksos, greie felger osv:) Men det hadde ikke skadet med e46 m3 speil;) (IKKE e36m3 speil!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Veldig fin førstebil Sparte sikkert litt ved å hente den i Tyskland? Selv syns jeg den ser ganske bra ut, men hadde jeg hatt den ville jeg vurdert å bytte til svarte nyrer, svart diffusor bak, svarte lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Veldig pent, behold den mest mulig orginal. Vet ikke om E46 har Angel Eyes dog, det tar seg bra ut på de fleste BMW'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Takk alle sammen M3 speil og svarte lister bak hadde nok blitt bra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Veldig fin førstebil Sparte sikkert litt ved å hente den i Tyskland? Selv syns jeg den ser ganske bra ut, men hadde jeg hatt den ville jeg vurdert å bytte til svarte nyrer, svart diffusor bak, svarte lister Ja, sparte vel ca 20,000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Velkommen til Bimmers, og gratulerer med et nydelig valg av førstebil Enig i det du sier om at bilen er ganske så pen original siden den har M-sport. Felgene var heller ikke ille, så noen store oppgraderinger her trengs egentlig ikke i mitt syn! enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå