Lars89 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Gratulerer med rå og gjennomført bil! Ville bytta ut "japse"potta bak til en potte med 2 tynnvegga rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Takk Har vurdert to stk firkanta rør, men usikkert hva det blir til. Er uansett enig i at japsepotta må bort. Warsteiner klistremerker ble påsatt idag. Og dekkspesialisten-merkene på siskjørta er fjerna. Har også kommet litt nermere bakken fram. Bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Få ut bilder med dekoren på da BTW, behold lyktelistene. Ingen biler som kler det bedre enn E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Fin bil sprekt med hvite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Jeg er ingen flink fotograf, og det har ikke akkurat vært cab-vær de siste dagene så den er ikke spesielt ren heller. Dette skjer når jeg skal rygge opp gårdsplassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Ble jo knall med di forandringene du har gjort, flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Rå cab, men moar lows fremme eneste. Men hey! Syns den passet lyktesenkerene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Knalltøff cab Denne likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Denne var rå Synes du skal beholde lyktesenkerne. Gjorde seg på denne. Hvite felger, aldri feil! Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Takk Bilen står vinterlagra nå. Og når jeg tar den ut må den bygges orginal siden politiet ikke likte forandringene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hvilkne forandringer er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 senking og breie hjul som tar borti skjermer var vel det de likte dårligst. også må jeg få taki orginalt ratt og nye hovedlykter. bør vel kanskje gjøre så bilen ikke starter og kverke panseråpneren til kontrolldagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Blir til at du kanskje får problemer med motor også nå,hvis dem er veldig nøye :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 De åpna ikke panseret når jeg måtte vise min pga senk og felger, får håpe du og slipper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 lakker den lille leppa på m3 frontfangeren i sort fin bil , jeg likte denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå