Carlos Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Håper på det beste! Ja den leppa var sort. men lakkerte den rød siden jeg skulle ha ei leppe under der igjen som skulle være sort. men det ble ikke plass til den etter senkinga =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 finfin cab dette. er vel du som er robert? søskenbarnet til marthe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 finfin cab dette. er vel du som er robert? søskenbarnet til marthe? Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Satan så pen! Blir for mye positivt å sette fingern på, men av det jeg ville gjort er å lakke m-tech 2 innmaten i fangern i samme farge som bilen. Jævlig pen med de felgene når du fikk på klistremerkene! Husker den gikk her før, forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Satan så pen! Blir for mye positivt å sette fingern på, men av det jeg ville gjort er å lakke m-tech 2 innmaten i fangern i samme farge som bilen.Jævlig pen med de felgene når du fikk på klistremerkene! Husker den gikk her før, forresten.. Takk Blir nok noen forandringer til våren om den ikke blir solgt. Den så vel ikke helt sånn ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Digger den bilen der Skamrå Just how i like it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Hehe, nei. Den gangen var det som vist på første bildene. Han prøvde å kjøre fra meg da jeg kjørte RS125, men den gang ei Elsker utblåset på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelnoggeN Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Utrolig fin bil dette, men hadde blitt nicere uten lyktesenkerne :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hehe! Takk for hyggelige kommentarer Gledes til våren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Dørlås med nøkkel, ny bakrute, orginale fjærer og orginalt ratt er handlet. Bilen skal ut i april, kanskje før. Her er noen bilder fra høsten 2011 Visning.. lånte hjul fra den lilla caben tidligere i tråden. Volvoen er noe jeg begynte å pusle med i vinter.. ga opp den heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Jeg digger den bilen din asså! M-technic lister kunne blitt bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Du har klart å gjøre cab'n din unik og det liker jeg godt men hva er det jeg leser omg orginale fjører? skal senken bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Jeg digger den bilen din asså! M-technic lister kunne blitt bra da Har vært inne på tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Du har klart å gjøre cab'n din unik og det liker jeg godt men hva er det jeg leser omg orginale fjører? skal senken bort? Må på visning med bilen. Derfor må det til med litt orginale deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Flott cab! Rød bil og hvite felger tar jo aldri feil! Leser at folk vil at du skal senke mer, er jo enig, men når man river av fangern for å komme seg hjemmat nytter det jo ikke Har du valsa hjulbuene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå