Carlos Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Bilen ble faktisk senka mer fram og hevet bak. Enda er det nok litt å gå på fram ja Det er valsa litt bak, men ikke nok for 10" breie felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Skjønner skal klemme på noen 10" med samme ET på e36'n min til sommer og ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Da er det bare å valse Håper å få tatt ut bilen til neste helg! Litt lei av mercedesen nå.. tror den synger på siste verset egentlig.. så stor slakke i en hardykopling at øra smeller igjen pga vibrasjonsstøy. Men har funka greit som vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Har du noen close-ups på dekka foran? Jeg står mellom 205/40 og 205/45.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Har du noen close-ups på dekka foran? Jeg står mellom 205/40 og 205/45.. Du kan jo sjekke her inne Tyrestretch.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Da er det bare å valse Håper å få tatt ut bilen til neste helg! Litt lei av mercedesen nå.. tror den synger på siste verset egentlig.. så stor slakke i en hardykopling at øra smeller igjen pga vibrasjonsstøy. Men har funka greit som vinterbil. den var ut i kveld så jeg ;P hadde selv sjåfør på caben min, sort e36 cab med gule lys var rimelig grønn di felga ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Har du noen close-ups på dekka foran? Jeg står mellom 205/40 og 205/45.. Dette er 195/40 på 8,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 den var ut i kveld så jeg ;P hadde selv sjåfør på caben min, sort e36 cab med gule lys var rimelig grønn di felga ja Stemmer det. Såg deg Ja de gjør jobben sin med å ta oppmerksomheten fra den stygge bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 den var ut i kveld så jeg ;P hadde selv sjåfør på caben min, sort e36 cab med gule lys var rimelig grønn di felga ja Stemmer det. Såg deg Ja de gjør jobben sin med å ta oppmerksomheten fra den stygge bilen hahaha nå trudde jeg du pratet om cab'n med engang fikk litt sjokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 den var ut i kveld så jeg ;P hadde selv sjåfør på caben min, sort e36 cab med gule lys var rimelig grønn di felga ja Stemmer det. Såg deg Ja de gjør jobben sin med å ta oppmerksomheten fra den stygge bilen hahaha nå trudde jeg du pratet om cab'n med engang fikk litt sjokk. haha, nei mente nok den litt utherja mercedesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 1996 E36 har kommet på gården. Maskinisten er av en mindre type.. Men fikk bilen meget billig. Har enda ikke fått caben ut av hiet.. begynner å bli litt irritert egentlig. Skal ha 18" felgene på denne. Men de står på caben..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Da var caben ute! og skruinga er igang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 var det vanskelig og skifte bakruta? vurderer og gjøre dette selv da jeg har funnet sort bakrute på ebay. er det ny sort rute du har montert eller selvsotet den du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 var det vanskelig og skifte bakruta? vurderer og gjøre dette selv da jeg har funnet sort bakrute på ebay. er det ny sort rute du har montert eller selvsotet den du hadde? Trur de er festet med glidlås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 var det vanskelig og skifte bakruta? vurderer og gjøre dette selv da jeg har funnet sort bakrute på ebay. er det ny sort rute du har montert eller selvsotet den du hadde? Det var veldig lett faktisk. Er bare glidelås ja. Tok kanskje 10min å gjøre det Jeg kjøpte sort rute på ebay. ble 1300,- for ruta og noen hundrelapper i toll. meget fornøyd. handlet av et tysk firma på den amerikanske ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå