jon///M Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 ser ut som om det er samme ja. joda, men selger helst alt sammlet og helst bør det hentes da det veier litt. akkurat nå så er det en som er interisert i hele anlegget med kattalysator og han kan hente så han blir nok førsteprioritert om han ringer og sier han skal ha det. har satt pris for hele anlegget med katter til 7k om det hentes.
jon///M Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 har justert listen nå. effektanlegget er nå skrudd i 3 deler så det kan være muligheter for og sende, men da betaler kjøper frakt. ser veldig bra og lite brukt ut
Rally Kalle Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Bilde og pris på felgene ;D Det er 4 stk ?
///Simon Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Ser dette er en gammel tråd men lurte på om du tilfeldigvis hadde carbon innsuget enda, og pris?
Hopen Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Ser dette er en gammel tråd men lurte på om du tilfeldigvis hadde carbon innsuget enda, og pris? Carboninnsuget har jeg kjøpt
krizz95 Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 hva med acs kopi felgene? bilder? skrudde eller hele?
jon///M Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 acs hjula er solgt. har oppdattert første side med hva jeg har igjenn alt skal bort så gji bud så blir jeg kvitt dette så jeg får bedre plass for andre ting!
viggo E34 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Går d ann å kom bortom en runde en dag å shå ka du har gjænn tå dela? Mvh Viggo
///Simon Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Bilder av effekt anlegg vist du forsatt har det og m5 speil? Dette er til sedan?
jon///M Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 effektanlegget er solgt for lenge siden. disse er el, med varme og memory orginale fra en 95mod nurburgring m5
///Simon Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Hvor mye for speila og det er fult mulig og koble opp varmen med en bryter i en 535i sedan med bare elektriske speil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå