Fr4nk Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Noen som har sett bilde av noe slikt? Noen må vel ha laget en slags prototype av det en gang i tiden?? Ser for meg at det karosseriet hadde gjort seg som cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 se litt her, så mener jeg det ligger noen der viewtopic.php?f=6&t=177685&hilit=e38* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Se der ja. Så ikke helt bra ut, men nå var den bilen veldig "orginal". Med litt senk, felger, fjerninga av softtoppen som ligger som en pølse bak der + litt småting er jeg overbevist om at det hadde vært en fin slede! Takker og bukker for link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 http://img6.imageshack.us/img6/2296/106 ... 861381.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 synes de er tøff i coupe jeg da får nesten lyst å bygg en en e36 til e38 look, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå