Geir Anders Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Vet det er noen som har hatt E82 på forumet, men ingen som har kostet på de noe spesielt, eller tatt litt ålreite bilder, selvom locations her ikke er de beste. Noe tråd om bilen blir det nok ikke, men håper bildene faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Fine bilder. Bilen ble perfekt med senk og Hartge felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Åssen ble dekka?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Flott bil. Jeg hadde gjort det samme på denne som jeg gjorde på min. (135 nyrer + Remus eksos)Billig og flott oppgradering. Ellers er det jo to blå med samme felgene som du har, så noen andre har nok brukt penger også. Personlig liker jeg de ikke, men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Lurer på om en av bakhjulene trenger avbalansering Remi. Burdte få tatt av RFT dekkene på de andre hjulene snart, hvis du har tid. Kunne tatt begge deler da? Takk Endre! Blir nok BMW Performance nyrer etterhvert og eksos Men trolig Hartge potte. Gjorde du noen andre oppgraderinger? Klar over den gamle til Strandveien, men den andre vet jeg ikke noe om. Din gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Høres jo ut som en god plan. Du er klar over at Hartge kun er endestusser og ikke en potte? Altså man tar bort bakre demper. Nei, min har nok så langt jeg vet fortsatt performance felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Ble fin nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Felgene synes jeg ikke så mye om, men ellers ser det meget bra ut! Digger dette karosseriet! Lenge siden noe har sett så bra ut fra BMW synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Sjelden kost å høre BMW entusiaster ikke like Hartge produkter, men en av oss må nesten være den første; jeg likte bilen din veldig godt, og jeg elsker felgene! Får ikke noe mer "riktige" felger til nyere BMW enn Hartge Classic II felgene. Hadde det selv på E61'en, og har akkurat bestilt meg slike til F11'en også Ellers burde det jo være allment kjent at du ikke er redd for å bruke penger på bilene dine, så denne blir vel intet unntak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Jeg sa ikke at jeg ikke liker Harte produkter, men akkurat de felgene der kan jeg styre meg for.. De eldre Hartge felgene derimot... Mener jeg har sett deg på MBE forumt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Lurer på om en av bakhjulene trenger avbalansering Remi. Burdte få tatt av RFT dekkene på de andre hjulene snart, hvis du har tid. Kunne tatt begge deler da?Takk Endre! Blir nok BMW Performance nyrer etterhvert og eksos Men trolig Hartge potte. Gjorde du noen andre oppgraderinger? Klar over den gamle til Strandveien, men den andre vet jeg ikke noe om. Din gamle? Bare og si ifra.. Har tid til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Jeg sa ikke at jeg ikke liker Harte produkter, men akkurat de felgene der kan jeg styre meg for.. De eldre Hartge felgene derimot... Mener jeg har sett deg på MBE forumt også? Stemmer det, er mer eller mindre aktiv også der. Er født og oppvokst i Mercedes, så da jeg kjøpte meg selv CLS så meldte jeg meg inn. Er du også aktiv der, eller? Har et håp om å komme meg i gang med et lettere MB W124 prosjekt før eller senere, når økonomien strekker til. Regner med jeg for alvor starter letingen etter et godt utgangspunkt til vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Sjelden kost å høre BMW entusiaster ikke like Hartge produkter, men en av oss må nesten være den første; jeg likte bilen din veldig godt, og jeg elsker felgene! Får ikke noe mer "riktige" felger til nyere BMW enn Hartge Classic II felgene. Hadde det selv på E61'en, og har akkurat bestilt meg slike til F11'en også Ellers burde det jo være allment kjent at du ikke er redd for å bruke penger på bilene dine, så denne blir vel intet unntak... Takk! De er som navnet sier, klassiske og passer godt på nyere BMW ja Du sparer ikke akkuratt på kronene du heller Cato Kjøpt fra GS du eller? Høres jo ut som en god plan. Du er klar over at Hartge kun er endestusser og ikke en potte? Altså man tar bort bakre demper. Nei, min har nok så langt jeg vet fortsatt performance felger. Ja, vet stussene går rett i strakrør. Sa potte av vane bare, hehe. Litt stiv pris, men det er noe med å vite at man har god kvalitet og design på delene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Flott bil! Fin bilde redigering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Sjelden kost å høre BMW entusiaster ikke like Hartge produkter, men en av oss må nesten være den første; jeg likte bilen din veldig godt, og jeg elsker felgene! Får ikke noe mer "riktige" felger til nyere BMW enn Hartge Classic II felgene. Hadde det selv på E61'en, og har akkurat bestilt meg slike til F11'en også Ellers burde det jo være allment kjent at du ikke er redd for å bruke penger på bilene dine, så denne blir vel intet unntak... Takk! De er som navnet sier, klassiske og passer godt på nyere BMW ja Du sparer ikke akkuratt på kronene du heller Cato Kjøpt fra GS du eller? Ja huff, tør ikke regne på hvor mye jeg har tapt på bilbytter og oppgraderinger de knappe ni årene jeg har hatt førerkortet. Men på den andre siden; har jo fått opplevelser og gleder for pengene, så jeg angrer ikke på noe (eller kanskje litt anger, men ikke så veldig mye Visste ikke at GS solgte Hartge engang Dårlige undersøkelser fra min side får jeg skylde på. Undersøkte pris hos Christalex, men endte opp med å handle hos Tom Erik hos Strandveien Auto i Trondheim også denne gangen. Fikk best pris der, og i tillegg er han fantastisk på kundeservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå