Snowgoon Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Kjøp deg ny bil du. Så billig som E39 er nå er det ikke noe poeng i og fikse opp denne. Ja er nok det som blir den enkleste utveien!
Gjest Nightlight Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 offf.... Kondolerer trist syn.. derfor er det best å lagre god bilen for vinteren..
Simentp Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Huff, ikke bra med den smellen. Blir nok dyrt å fikse den som den er, kanskje bedre å kjøpe ny bil å ha denne som dele bil?
Snowgoon Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 offf.... Kondolerer trist syn.. derfor er det best å lagre god bilen for vinteren.. Takker
Snowgoon Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Når kommer ny bil? Har kjøpt en E30 320I så kommer tråd om den når jeg får tatt meg tid til å lage det
Snowgoon Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Huff, ikke bra med den smellen.Blir nok dyrt å fikse den som den er, kanskje bedre å kjøpe ny bil å ha denne som dele bil? Denne selges bare i deler, har kjøpt E30 nå
Turbo-HF Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Huff, ikke bra med den smellen.Blir nok dyrt å fikse den som den er, kanskje bedre å kjøpe ny bil å ha denne som dele bil? Denne selges bare i deler, har kjøpt E30 nå Grattis med 3'er!
Snowgoon Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Huff, ikke bra med den smellen.Blir nok dyrt å fikse den som den er, kanskje bedre å kjøpe ny bil å ha denne som dele bil? Denne selges bare i deler, har kjøpt E30 nå Grattis med 3'er! Takk, takk
HenningE39 Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Gleda meg til å lese videre på tråden din. Var synd det endte slik. Var en veldig fin bil det der. Ekstremt fin i lakken ut i fra det jeg så. Rip
Snowgoon Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Ja det var trist, men slapp greit unna. Jeg hadde ikke eneste skade så det er det som er viktig for meg hvertfall. Savner den bilen hver eneste dag, lakken var helt strøken, fantes ikke feil etter at jeg fikk lakkert opp det lille som måtte taes. Blir en "ny" e39 til sommeren igjenn.
HenningE39 Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Godt å høre at du tar rett valg av bil nok en gang. Følger med mot sommeren. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå