Kjeid Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Bare lurte på om noen hadde peiling på speilene her: Når jeg kjøpte bilen virket ikke speilene pga det manglet visstnok en kobling på dørsiden. Slik ser det ut nå: Da er spørsmålet: Hvor skal denne koblingen? Den kommer fra speilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellsigvald Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 det finnes to forskjellige stikk på e 46, så kan kansje var feil speil som står montert på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Det kan være men jeg finner ingen steder der jeg i det hele tatt kan koble i en kontakt. Det står noen fKopier av M3 speil på bilen . Noen som vet hvor kontakten skal kobles i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hva er i andre enden av sukkerbiten? Ledningene inn i den ligner mistenkelig mye på speil-ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 hele andre siden av sukkerbiten er tom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Da er nok det ledningene til speilet ditt. Jeg husker ikke helt hvilken ledning som går til hva, men det er to ledninger for varme, tre for styring og tre for minnefunksjonen mener jeg på. Det er forsåvidt lett å finne ut hvilken som går til hva på nettet. Det som sikkert ikke er så lett er å finne ut hvilken som går til hva på de uoriginale speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 det er bare 5 ledninger. Kan noe bli ødellagt om jeg prøver meg på samme farge? Grønn-grønn osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Jeg vet ikke. Mest sannsynlig vil det nok gå bra, men jeg tar ingen ansvar. Virker speilet på andre siden? Du kan isåfall se hvordan det er gjort der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Nei akkurat likt der får vell prøve :s Men om det er 3 ledninger for memory, hvorfor har jeg de? Jeg har ikke memory funksjon på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Har du memory-funksjon på setene? (tre sorte knapper med tall, pluss en rød). Kan hende biler med elektriske seter som standard har memory-kabelsett, men uten at de har noen funksjon, jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Har på setene, men ikke på nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Da har du nok memory til resten av bilen også, det er enten eller der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Trodde speilene var en del av nøkkelmemory pakken jeg Men da er det bare og prøve seg frem. Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå