e46m3_mats Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Å hvilken deby!!! Gratulere med en rå bil Jeg tar meg også friheten til å ønske deg velkommen til Bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Å hvilken deby!!! Gratulere med en rå bil Jeg tar meg også friheten til å ønske deg velkommen til Bimmers.no Jepp + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Dette var jo en fin start! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Om du starter med m3 som første BMW, så er det ingen vei tilbake. Fra nå av blir det vanskelig å velge noe annet merke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Om du starter med m3 som første BMW, så er det ingen vei tilbake. Fra nå av blir det vanskelig å velge noe annet merke;) Hehe, kan si meg helt enig der! Nå skal jeg selge min E36 M3 for jeg har kjøpt meg en E39 M5, og alle andre konkurrenter blir ikke vurdert engang Grattis ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46m3_mats Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Har hatt en del biler og min forige var en japansk riskoker aka 200 sx s14a. Hentet denne i Østerrike for en drøy uke siden og kjørte oppover til Tromsø. En helt fantastisk tur spes på autobahn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Håhå, du har lagt lista høyt for en "nybegynner"-BMW Kommer nok til å få mye kjøreglede i den der! Velkommen til Bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Gratulerer med et meget flott eksemplar av en M3! Velkommen til Bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Nydelig! Gratulerer så mye! Har såååå lyst på E46 M3 jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Gratulerer! E46 M3 er noe av det flotteste som er laget!! :F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Gratulerer med ny bil. Du blir nok solgt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 grattis med nydelig BIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Er vel gjerne tredje gangen jeg gratulerer deg nå Mats, men bilen er så fin at den fortjener det Må få tatt en titt på den en gang du har tid og anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46m3_mats Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Hehe klart Cato =) Prøvetur ska du også få. Og takk for en varm velkomst av bimmers gutta fra forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå