Gå til innhold

Bytte casterstagforing bmw e34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en BMW e34 der det er litt vibrering når jeg kjører. Har nye casterstagforinger så jeg tenkte jeg skulle bytte de. Har skrudd ut alt der, skal bytte fjærer og støtdemperlager med det samme. Det jeg lurte på er om man må ha noe spesialverktøy for å bytte disse foringene?

Må jeg kutte ut de andre foringene? Ser ut som de er satt inn med presse. De nye foringene mine er bare vanlige som jeg kan sette rett inn.

Skrevet

Det vil spare deg mye faenskap, om du kjøper komplett casterstag og ikke bare foringen. Er ikke det nogelunde samme pris?

Skal du bytte kun foringen, må du presse den ut :)

Skrevet

Det vet jeg ikke, siden det fulgte med bilen da jeg kjøpte den. Er nok mye dyrere å kjøpte komplett casterstag enn bare foringen. Men jeg må altså ha noe spesialverktøy for å presse den ut?

Skrevet

Fant ut at det var ganske så billig på koed, så bestile komplett casterstag m/ foringer der. Tårnlager, div. mansjetter og slikt. Så da blir det bra.

Skrevet

Foringene må presses ut og inn i staget. Bestilte casterstag med foringer fra Koed til en E39 og da kom foringene med løs, så jeg måttte presse de inn likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...