J0llen Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Ville bare vise frem mitt nye smykke jeg akkurat har kjøpt. Den ble produsert Juli 2010, runder 14000 km imorgen tenker jeg Den har alt av m-sport, comfortpakke, navi pro, takluke, helskinn dakota sort, garasjeportåpner, innfellbare elektriske speil osv osv.. Da får jeg la være å skryte, så kan dere heller se litt på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Nydelig bil!!! Faceliften til E9X er noe penere enn preface altså.. Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Nydelig bil!!! Faceliften til E9X er noe penere enn preface altså.. Noen planer for bilen? Helt enig i at den er nydelig, jeg lette etter ny bil overalt i nesten 6 måneder, til denne ramlet inn på finn. Måtte bare ha den! Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre med den jeg, den er så pen at jeg er redd for å ødelegge noe, eneste ville kanskje vært noen andre felger.. men det får nesten bli til våren tror jeg, det er jo bare et par måneder igjen med sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 wow, drømme bil!!!! :D Har du vurdert M3 spoileren? Tror det kan bli prikken over i'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Lett soting av rutene og performance eksos fra bmw, så er du imål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 wow, drømme bil!!!! :D Har du vurdert M3 spoileren? Tror det kan bli prikken over i'n Nå er jeg litt "noob" når det kommer til bmw, så er ikke helt sikker på hvordan denne M3-spoileren ser ut.. har du noe link til bilde eller er det bare å google m3 spoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Lett soting av rutene og performance eksos fra bmw, så er du imål Litt lett toning av rutene kan jeg nok overtale meg selv til å gjøre, men blir nok ikke helt svart Må man kjøpe dette hos f.eks Bilia, eller er det mulighet til å få tak i dette andre steder? Antar prisen hos BMW-forhandlerne er ganske stive? (Tenker da på eksosen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 wow, drømme bil!!!! :D Har du vurdert M3 spoileren? Tror det kan bli prikken over i'n Nå er jeg litt "noob" når det kommer til bmw, så er ikke helt sikker på hvordan denne M3-spoileren ser ut.. har du noe link til bilde eller er det bare å google m3 spoiler? Her er et bilde av den Tror den kan bli fet, og det maloi sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 wow, drømme bil!!!! :D Har du vurdert M3 spoileren? Tror det kan bli prikken over i'n Nå er jeg litt "noob" når det kommer til bmw, så er ikke helt sikker på hvordan denne M3-spoileren ser ut.. har du noe link til bilde eller er det bare å google m3 spoiler? Her er et bilde av den Tror den kan bli fet, og det maloi sa Den kan bli pen den, bare se om jeg finner den på sedanen Takker for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Kjempe pen bil du har kjøpt deg! Enig med Jørgen! Facelift er MYE finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Takk Jeg er enig med dere jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Si i fra om du setter på M3 spoileren Vurderer det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 flott bil! skulle selv ønske jeg hadde facelift er dog enige med de andre her, du må få deg m3-lista. syns den gir bilen såpass mye, selv om den er så diskret. legger ved 2 bilder av min, som har den fra schmiedmann montert, så ser du hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Hmm.. det der ser ikke verst ut altså, tror nesten jeg får undersøke muligheten for å få tak i en sånn ferdiglakket Takker for bildene! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 jeg har Orginal m3 spoiler til BMW E90 om noen skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå