J0llen Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Ville bare vise frem mitt nye smykke jeg akkurat har kjøpt. Den ble produsert Juli 2010, runder 14000 km imorgen tenker jeg Den har alt av m-sport, comfortpakke, navi pro, takluke, helskinn dakota sort, garasjeportåpner, innfellbare elektriske speil osv osv.. Da får jeg la være å skryte, så kan dere heller se litt på bildene
Jørgen Lie Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Nydelig bil!!! Faceliften til E9X er noe penere enn preface altså.. Noen planer for bilen?
J0llen Posted August 7, 2011 Author Posted August 7, 2011 Nydelig bil!!! Faceliften til E9X er noe penere enn preface altså.. Noen planer for bilen? Helt enig i at den er nydelig, jeg lette etter ny bil overalt i nesten 6 måneder, til denne ramlet inn på finn. Måtte bare ha den! Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre med den jeg, den er så pen at jeg er redd for å ødelegge noe, eneste ville kanskje vært noen andre felger.. men det får nesten bli til våren tror jeg, det er jo bare et par måneder igjen med sommerdekk
ahj Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 wow, drømme bil!!!! :D Har du vurdert M3 spoileren? Tror det kan bli prikken over i'n
Maloi Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Lett soting av rutene og performance eksos fra bmw, så er du imål
J0llen Posted August 7, 2011 Author Posted August 7, 2011 wow, drømme bil!!!! :D Har du vurdert M3 spoileren? Tror det kan bli prikken over i'n Nå er jeg litt "noob" når det kommer til bmw, så er ikke helt sikker på hvordan denne M3-spoileren ser ut.. har du noe link til bilde eller er det bare å google m3 spoiler?
J0llen Posted August 7, 2011 Author Posted August 7, 2011 Lett soting av rutene og performance eksos fra bmw, så er du imål Litt lett toning av rutene kan jeg nok overtale meg selv til å gjøre, men blir nok ikke helt svart Må man kjøpe dette hos f.eks Bilia, eller er det mulighet til å få tak i dette andre steder? Antar prisen hos BMW-forhandlerne er ganske stive? (Tenker da på eksosen)
ahj Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 wow, drømme bil!!!! :D Har du vurdert M3 spoileren? Tror det kan bli prikken over i'n Nå er jeg litt "noob" når det kommer til bmw, så er ikke helt sikker på hvordan denne M3-spoileren ser ut.. har du noe link til bilde eller er det bare å google m3 spoiler? Her er et bilde av den Tror den kan bli fet, og det maloi sa
J0llen Posted August 7, 2011 Author Posted August 7, 2011 wow, drømme bil!!!! :D Har du vurdert M3 spoileren? Tror det kan bli prikken over i'n Nå er jeg litt "noob" når det kommer til bmw, så er ikke helt sikker på hvordan denne M3-spoileren ser ut.. har du noe link til bilde eller er det bare å google m3 spoiler? Her er et bilde av den Tror den kan bli fet, og det maloi sa Den kan bli pen den, bare se om jeg finner den på sedanen Takker for tips!
hermanoo90 Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Kjempe pen bil du har kjøpt deg! Enig med Jørgen! Facelift er MYE finere!
ahj Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Si i fra om du setter på M3 spoileren Vurderer det samme
Dal-z Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 flott bil! skulle selv ønske jeg hadde facelift er dog enige med de andre her, du må få deg m3-lista. syns den gir bilen såpass mye, selv om den er så diskret. legger ved 2 bilder av min, som har den fra schmiedmann montert, så ser du hvordan det ser ut
J0llen Posted August 13, 2011 Author Posted August 13, 2011 Hmm.. det der ser ikke verst ut altså, tror nesten jeg får undersøke muligheten for å få tak i en sånn ferdiglakket Takker for bildene! Fin bil
badsha Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 jeg har Orginal m3 spoiler til BMW E90 om noen skal ha?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now