cube Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Gratulere med ny bil! Denne var meget pen! Le Mans Blå var bare helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Gratulere med ny bil! Denne var meget pen! Le Mans Blå var bare helt nydelig Takker så meget, må bare si meg helt enig, blir mer og mer glad at jeg valgte denne.. har fremdeles ikke sett en 3-serie facelift med denne fargen rundt her.. plenty hvite, svarte og andre farger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Gratulere med ny bil! Denne var meget pen! Le Mans Blå var bare helt nydelig Takker så meget, må bare si meg helt enig, blir mer og mer glad at jeg valgte denne.. har fremdeles ikke sett en 3-serie facelift med denne fargen rundt her.. plenty hvite, svarte og andre farger.. Er det denne som ruller i Tromsøby? Synes å ha sett denne her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Sikler selv etter E90 LCI om dagen, denne var meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Takker så meget, må bare si meg helt enig, blir mer og mer glad at jeg valgte denne.. har fremdeles ikke sett en 3-serie facelift med denne fargen rundt her.. plenty hvite, svarte og andre farger.. Utrolig pen bil! Har en selv bare i bensin Kjempefornøyd selv med bilen. Kunne gjerne ha tenkt meg takluka. Har en Performance spoiler selv, veldig fornøyd med utseende på den. Bare noen bilder for å gi deg litt innblikk i hvordan den ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Er faktisk veldig fornøyd med takluka, den gir akkurat litt lufting når man trenger det, istedetfor å guffe ac'en hele tiden Så ikke galt ut dette heller, veldig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Gratulere med ny bil! Denne var meget pen! Le Mans Blå var bare helt nydelig Takker så meget, må bare si meg helt enig, blir mer og mer glad at jeg valgte denne.. har fremdeles ikke sett en 3-serie facelift med denne fargen rundt her.. plenty hvite, svarte og andre farger.. Er det denne som ruller i Tromsøby? Synes å ha sett denne her om dagen Nei det er nok ikke det, men skal aldri si aldri Denne går i Nordre Vestfold =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kul bil, J0llen! I mine øyne ganske nær perfeksjon Jeg vil ha oppdaterte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå