Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , trenger dokumentasjon fra BMW for å godkjenne ombygging hos vegvesen, det gjelder en e39 m5

kjenner noen fra bimmers hvilken bmw forhandler kan hjelpe meg med dette?

Takk :)

Skrevet

BMW gir ikke ut slike papirer.. Du kan også møte på litt vanskeligheter siden M5 har eget delenummer på karosseriet pga annet gulv i bagasjerom.

Regner med du har sendt søknad til SFOOR?

Skrevet
BMW gir ikke ut slike papirer.. Du kan også møte på litt vanskeligheter siden M5 har eget delenummer på karosseriet pga annet gulv i bagasjerom.

Regner med du har sendt søknad til SFOOR?

jeg har sendt søknad bare til vegvesen og fikk svar : at jeg kan starte ombyggingen , men må vise norskebilen for id kontrol , det har jeg gjort , også kreves det bekreftelse fra en bmw forhandler for alle delene som er brukt på bilen .

hva er sfoor?

Skrevet

Da er der bare å høre med hvilket som helst bmw-verksted om de kan se over og etterpå dokumentere at de rette delene er brukt, de du har beskrevet i søknaden.

Skrevet
Faen strandveien auto kunne dokumentere det for meg men de er i trondheim........

Er det ikke bare å kjøre ditt da ? Eller tror du at du skal få ting ordna hjem på døra ?

Skrevet

Hvis det er slik du beskriver, at alt du trenger for å få godkjent en ombygning er å få ett verksted (strandveien auto i dette tilfellet) til å godkjenne at riktige deler er brukt er du mye lengere enn de fleste andre som skal bygge om/ har bygd om....= jeg ville tatt turen med mindre du helt oppe med russergrensa.

Skrevet
jeg ville tatt turen med mindre du helt oppe med russergrensa.

Ville tatt turen uansett! Virker som det nesten er umogleg å få sånt godkjennt nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...