Jump to content

Recommended Posts

Posted
Vil bare si dette er en knall spiller!

Og denne passer rett i uten modifiseringer

Jepp den passer rett inn..

Ble positivt overasket at den var bedre en Dynavin sin spiller..

Posted

Selv Dynavin sin spiller er jo en slags klone av BMW`s spiller.. Denne er vel en klone av dynavin sin....

Denne er som alle andre kina spillere basert på to systemer, et til navidelen, og et til multimedia..

Denne benytter seg av win ce 6.0

Kort og usb er skjult under en egen knapp i fronten...

Denne har også 2 gb innebygd minne som du kan legge inn musikk på..

Lydmessig så er den bedre en dynavin sin. Da du har mulighet for å stille inn diskant mid, og bass..

Menyene er og bedre designet en dynavin sine..

Posted

Skulle du av en eller annen grunn plutselig en tur til Vestfold, så kan jeg møte deg og betale 4 lapper for den.

Er dessverre ikke sugen på og deale med 4 lapper over nett sånn uten videre.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...