Flextron Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Har en ny type multimedia spiller til e39. Gi bud!!!
francez Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Ååååh! Vil ha! Hvor har du kjøpt denne? Er dette bare plug and play eller må det moddes en hel del i dashbord / plugger og ledninger?
MotorViagra Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Vil bare si dette er en knall spiller! Og denne passer rett i uten modifiseringer
Flextron Posted August 9, 2011 Author Posted August 9, 2011 Vil bare si dette er en knall spiller!Og denne passer rett i uten modifiseringer Jepp den passer rett inn.. Ble positivt overasket at den var bedre en Dynavin sin spiller..
Flextron Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 Info for de som skal importere selv... http://www.aliexpress.com/snapshot/101887359.html spillern koster : 569,99 dollar x 5,45 kr = 3106,45 3106,45 x norsk moms 25% = 3883,10 + Dhl`s gebyrer : 479,00 kr Pris inn i Norge:4362,06 bud er nå på 4100
Haug530D Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Ser ut som en kopi av Dynavin, hva er bedre med denne spilleren da? og hvor stapper du inn Sd kortene?
Flextron Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 Selv Dynavin sin spiller er jo en slags klone av BMW`s spiller.. Denne er vel en klone av dynavin sin.... Denne er som alle andre kina spillere basert på to systemer, et til navidelen, og et til multimedia.. Denne benytter seg av win ce 6.0 Kort og usb er skjult under en egen knapp i fronten... Denne har også 2 gb innebygd minne som du kan legge inn musikk på.. Lydmessig så er den bedre en dynavin sin. Da du har mulighet for å stille inn diskant mid, og bass.. Menyene er og bedre designet en dynavin sine..
Flextron Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 Rygge kamera som passer i skilt lyset følger med ved bud over 4700.
Flextron Posted August 12, 2011 Author Posted August 12, 2011 Er det ingen som vil ha seg en fet spiller til e39?
Ballder Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 Skulle du av en eller annen grunn plutselig en tur til Vestfold, så kan jeg møte deg og betale 4 lapper for den. Er dessverre ikke sugen på og deale med 4 lapper over nett sånn uten videre.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now