tunamgu Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Vet noen hvorfor man ikke får kontakt med abs-enheten? Har sjekket rele og sikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Fant du ut av dette? har samme problemet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Kan være defekt ABS sentral Det dukker opp ved å ta en diagnose. På min E34 var det en ventil i ABS pumpa Feilkode 12? tror jeg det var. På min E36 cab er det selve sentralen som er problemet Vil tro det sjeldent oppstår brudd i ledningsnettet på bilen eller sensorene. Selve ABS sentralen og hjernen/ releet er oftest hovedsaken ser det ut til. Sikring og releet har du byttet? Min cab hadde i tillegg lesefeil på hjulsensor bak pga rust på akselen. Det var mye rust på ABS kransen på drivakselen. Skrapte i sensoren. Måtte gjøre rent for rust og bytte sensor bak Da forsvant lampa etter sletting av feilkode. Bremsene er nå helt bra. Bytta hjerne, sensor og rengjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Ikke uvanlig at noe drar ned diagnoselinja på E36. Må nesten vite om andre moduler på samme linje responderer eller ikke. De eldre E36-ene har ADS-interface med en ekstra linje som kaller opp moduler. Hvis du har dette så er jeg ganske sikker på at du må ha diagnoseutstyr med ADS-interface for å få kontakt med den, enda andre moduler fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naxi1223 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Hvordan finner jeg ut hvilket rele som er til ABS en? Finner ikke noen ting om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå