thord Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Skjønner ikke at folk ikke liker X6..X6 M er jo helt sinnsyk.. Den er på drømmebil lista mi. En "vanlig" X6 er jo heller ikke å forakte sålenge den har sportpakka/m pakken. +1!! Den er så himla rå! Elsker x6'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Pen bil Du kjøpte ikke denne tilfeldigvis på Gran i Oppland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Syns også X6'en er helt rå. Jeremy Clarkson har mange rare meninger spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Syns også X6'en er helt rå. Jeremy Clarkson har mange rare meninger spør du meg.. Clarkson kan ta seg en bolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Hvorfor snakker folk om X6 i en E92 tråd? Clarkson har mange rare meninger ja (og en del utspill som kun er ment for å skape reaksjoner), men når det gjelder X6 er jeg 100% enig. (Og jeg er ikke den eneste). Bilen er fæl, for å si det mildt. Der X5 har et snev av praktiske egenskaper i seg, er X6 bare en hval av en coupe som gjør alt dårligere enn biler som E92, E63 og F13. Ser riktignok ikke så verst ut for å være SUV, men hva er vitsen? Forøvrig fin E92. Ikke dum den leppen som imiterer M-Tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 btw, er det en frontleppe du har kjøpt på GS? Slik du kan ettermontere for å få m-sport "looken"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
løkke Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Bilen er kjøpt i Gran, den va da voldsomt slitt i lakk meeeget original og og stod på noen triste 5-serie felger. Det eneste positive med denne bilen da, var at det var ny motor, klutch, dieselpartikkelfilter osv. Dette va en garantisak etter at kamakselsensoren hadde gått på forige motor og deretter fått motorras. Da vinteren høsten kom, ble bilen tatt inn og ble for et prosjekt, då ble det demontert hele understellet, alt ble revet i fillebiter, byttet frontrute, ny lakk, nye originale M3 hjuler, Bilstein B16 coilovers rundt hele bilen, front lippe fra Koed, noe som gjor mye med fronten, alt lakkert sort, og monterte list på bagasjeromslokket. husker ikke alt her i farten, men hele bilen ble lakkert i Carisma sort farge, noe jeg er veldig fornøyd med hadde tidligere plan om å selle denne bilen, men slo det i fra meg da jeg er voldsomt fornøyd med bilen. Takk for positiv tilbakemelding kom gjerne med forslag til hva mer jeg kan gjør med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå