Stene89 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 takk bmwhans, folk vet rettåslett ikke hva dem snakker om:)
torbfer Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Syns i bunn og grunn det er litt frekt å by 30 000 mindre enn det han sier han skal ha... Syns ikke 115 000 er noe upris i det hele tatt. 1+
Stene89 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Blir ikke bilen solgt innen kort periode vil skavanker bli utbedret, å prisen deretter.
driver79 Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Hei.. kan vurdere å gi 115 000,- for den når feil er utbedret.
bmwfan1972 Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Det var kanskje litt frekt ja, men du hadde ihvertfall blitt kvitt den fort hvis det var poenget Den rusten på døra nytter det ikke og pusse og sparkle desverre. Bagasjeluka er også mest sannsynelig mer rusta en det du ser :-/ Har hatt samme problemet på min, først begynner skiltlysene å svikte, (tegn på fukt) skrur du av skiltlysplata, er det garantèrt rust der! Og det koster litt om man skal fikse panser, bytte døra og bagasjeluka på et verksted. Hvis det er bare balansering hjula trenger er det jo en billig affære, men hvis felgene er skjeive, så blir det fort dyrt :-/ Hadde kjøpt denne glatt om den hadde hatt manuell: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30542012 Derfor jeg kom med bud på 85 000,-
Stene89 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Dessverre, som sagt hadde det ikke vært får lånet, hadde jeg ikke solgt bilen. Har rett å slett ikke råd til å ha den lenger.
Odd-M Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Hadde prisen vært så god som det hevdes så hadde bilen vært solgt for lenge siden. 90k så kommer jeg å henter den til helga..
Hansh Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Kan gi deg 85 000,- Har penger klare på dagen siden jeg har nettopp solgt en bil! Beklager OT, men blir ihvertfall en liten bump av tråden: Synes ikke dette er frekt så lenge bmwfan1972 bare sier hva han kan gi på dagen, og det er jo en helt ærlig sak? Tross alt ikke en eneste berkning angående bilens tilstand eller verdi, eller noe annet egentlig. Lykke til med salget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå