Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tror desverre folk er redde for rusten, hvordan man gjør det og hele den pakka. Syns ikke dette er noen upris! er vel ikke så mye arbeid og fikse dette heller? syns TS har senket prisen sin nåkk nå, lykke til med salget!

Skrevet

Man kan ikke "fikse" sånn rust uten og bytte deler.. Kan være bra ett år eller to. Så kommer rusten tilbake igjen. Ellers syns jeg det er en pen bil utseende messig :-)

Skrevet

Er det rust på dører , bakluke, panser er ikke den bilen verdt mer enn maks 80000, uansett om det er en 328,,, er ikke så mye å hoppe i taket for det da, er jo 98 mod

• 4 weeks later...
Skrevet

får jeg ikke det for den kan jeg like gjerne beholde den å gjøre istad selv når tid å økonomi faller på plass

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Altså, bilen vil bli solgt for resterende på lånet jeg har på den. som nevnt tidligere har jeg ikke mulighet til å gå lavere en det som er resterende pga leiligheten.

pr.idag har jeg merket at bremsene henger på igjenn H.S forran, å dette vil bli gjort noe med snarest, da jeg etter flytting har fått lenger pendling avstand! Vil da også skifte bærebruer forran.

Skrevet

bilen går for 90.000 da det er igjenn 96tusen på lånet. Har fått nye bremsekalippere foran som blir byttet en av di nærmeste dagene. med nye klosser.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...