NBCustom Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 eller du kjøper et sett av disse justerbare viewtopic.php?f=14&t=154448&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 eller du kjøper et sett av disse justerbarehttp://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 48&start=0 Kjøpte et slikt sett til E61'en (som jeg fortsatt har liggende), men bilen ble ikke mer enn 3 - 4 cm lavere enn originalt med stagene justert slik at bilen skulle bli lavest mulig. Men slike, i kombinasjon med BMW diagnosesystem slik Sondre sier, det må bli "go' knaill" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Angående 4 rørs eksosen så stemmer det at det ikke passer på biler med panoramatak. Det var eg som fikk de til å skrive det på nettsiden sin etter MYE banning. Eg monterte det på min men måtte bygge om mye på avstiverne under der. Men følte at det ikke ble bra nok så eg fikk levere det tilbake. Men eg kjøpte bare endene selv og fikk en time hos Svendsen Eksos. De bygde det til meg akkurat slik eg ville ha det. Det GS greiene blir bare rot. Skal du beholde frontleppa i karbon hadde det jo passet fint med karbondiffuser bak, men det virka ikke som du ville ha den svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Går fint å bygge dobbel eksos visst man kjøper løse rør og deler ja Synest den ser høy ut i fronten når leppa er svart, så den blir nok lakkert Tror ikke jeg vil ha svart diffusor bak nei, synest det er pent sånn det er + at jeg orker ikke begynne lage luke til avtagbart hengerfeste på carbon diffusor`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Jævla fin vogn grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Se min tråd, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Se min tråd, hehe Såg bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Kommenter gjerne i tråden din luring hehe! Har du alu cube lister innvendig? jeg har "Dark titanium"...og ønsker å bytte ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Kommenter gjerne i tråden din luring hehe!Har du alu cube lister innvendig? jeg har "Dark titanium"...og ønsker å bytte ! Hehe Er dark titanium i min å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 E61 M5 speil bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 rå vogn, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Takker å bedre skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 E61 M5 speil bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå