Gå til innhold

E61 525D M-tech LCI lys oppgradering

Pitstop
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eller du kjøper et sett av disse justerbare

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 48&start=0

Kjøpte et slikt sett til E61'en (som jeg fortsatt har liggende), men bilen ble ikke mer enn 3 - 4 cm lavere enn originalt med stagene justert slik at bilen skulle bli lavest mulig. Men slike, i kombinasjon med BMW diagnosesystem slik Sondre sier, det må bli "go' knaill" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående 4 rørs eksosen så stemmer det at det ikke passer på biler med panoramatak. Det var eg som fikk de til å skrive det på nettsiden sin etter MYE banning. Eg monterte det på min men måtte bygge om mye på avstiverne under der. Men følte at det ikke ble bra nok så eg fikk levere det tilbake. Men eg kjøpte bare endene selv og fikk en time hos Svendsen Eksos. De bygde det til meg akkurat slik eg ville ha det. Det GS greiene blir bare rot. Skal du beholde frontleppa i karbon hadde det jo passet fint med karbondiffuser bak, men det virka ikke som du ville ha den svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint å bygge dobbel eksos visst man kjøper løse rør og deler ja :)

Synest den ser høy ut i fronten når leppa er svart, så den blir nok lakkert :)

Tror ikke jeg vil ha svart diffusor bak nei, synest det er pent sånn det er + at jeg orker ikke begynne lage luke til avtagbart hengerfeste på carbon diffusor`n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...