Gå til innhold

Meget Pen 03 Bmw E39 530D M-Tech

Rotax8
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei nei nei, svarte nyrer på en svart bil er pent, på alle mulige måter. I mine øyne så blir helheten mye bedre selvom fronten blir litt diffus i forhold til chromekant. Men så lenge nyrene er svarte så er fronten pen. Chrome hører ikke hjemme på bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når det gjelder helsort grill på en BMW!! Har de egentlig levert en bil orginalt med helsort grill ennå?

Det er jo som å banne i kjerka, for BMW MÅ HA chrome-kant på grillen. (de som skifter til sort havner i skjers-ilden)

Helt enig! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når det gjelder helsort grill på en BMW!! Har de egentlig levert en bil orginalt med helsort grill ennå?

Det er jo som å banne i kjerka, for BMW MÅ HA chrome-kant på grillen. (de som skifter til sort havner i skjers-ilden)

Tror nok ingen har blitt levert med sort grill nei!

Har jo selv facelift grillen og syns den er pen, men tror det kunne blitt tøft med sort grill, siden resten på bilen er sort:) men smaken er som baken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av fare for å virke spydig så er ikke det meningen, men er det slik at hva bilen blir levert med ORGINALT som skal avgjøre hva som er pent og ikke? Det blir i mine øyne veldig trangsynt og ikke minst idiotisk. Så når sort grill ikke kom ferdig på bil rett fra fabrikk, så betyr det at det er helt uaktuelt og ukult å ettermontere? (Mener ikke å dra denne diskusjonen til det uendelige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott og godt utstyrt bil! For min del ville jeg aldri hatt manuell sammen med denne motoren. I praksis er den mye mer brukelig med automat, men det er jo smak og behag! :wink:

Synes du trenger skikkelig senk (coliovers) og noen fete hjul. Dieselstussen bør bort, og Hamann leppa likeså! Interiøret er MEGET lekkert, men listene i sølv stikker seg for mye ut. Er nok mange som ikke er enige med meg, men jeg synes lister i mørkt tre er veldig fint sammen med lyst skinn. :wink:

eni i en go del.. såm de sier smak å behag.. men treværk! NEI vill ikke ha gammel børk i bmw`n :P sjer ALDRI:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av fare for å virke spydig så er ikke det meningen, men er det slik at hva bilen blir levert med ORGINALT som skal avgjøre hva som er pent og ikke? Det blir i mine øyne veldig trangsynt og ikke minst idiotisk. Så når sort grill ikke kom ferdig på bil rett fra fabrikk, så betyr det at det er helt uaktuelt og ukult å ettermontere? (Mener ikke å dra denne diskusjonen til det uendelige)

Det har ikke noe med å være trangsynt og idiotisk. Men mange synes du fjerner noe av identiteten til BMW når du setter på en helsort grill på bilen din.

Og det er jo egentlig ukult å sette på sort grill på bilen din. Det er ikke pent engang.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...