Gå til innhold

Min F11 520dAT M-sport


caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nam nam :iwant::iwant:

8)8)8)

En slik får bli ditt neste prosjekt Sondre :D Du tar det jo helt ut, så kunne vært morsomt å sett resultatet av noe slikt ;)

Ser ut som en herlig bil. Skulle likt å hatt samme felger på min, men så mye penger på felger blir for dyrt.

El. h.feste må være nytt på F10/11 med m-sport, det var visst ikke mulig på e60/61 msport.

Så langt er jeg utrolig godt fornøyd med bilen. Mer motor burde det ha vært, men den holder til vanlig bruk. Felgene koster sitt, men det er mulig å gjøre noen gode kjøp på slike også, og den dagen man evt. selger Hartge felgene så får man igjen størsteparten av pengene de kostet.

Visste ikke at elektrisk hengerfeste var et alternativ på E60/E61, M-sport eller ei..? Avtagbart hengerfeste fantes til E60/E61 M-sport vet jeg, men har ikke hørt om noen som hadde elektrisk. Det vil nok uansett ikke bli utslitt på denne bilen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en har råd til det, da er det bare å kjøre på. Hadde gjort det selv :-)

El. h.feste fantes på vanlige E60/E61, men ikke på m-sport utgavene pga. diffuser saken bak. Ikke no savn akkurat. Min har avtagbart, men har ikke blitt brukt en eneste gang enda. Kjekt å ha dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, nye fine bilder. :D

Ser at den er litt høy bak ennå, men hvis det går an å stille på stagene, så er jo ikke det noen krise.

En ting jeg ikke liker helt med Hartge felgene er bredden.

Det hadde vært så mye bedre om de hadde vært 9" foran og 10.5" bak, slik at du kunne hatt bredere dekk bak. Til 21" finnes det jo bare 295/25/21 i 25 profil, og da blir 9.5" litt smalt. Litt synd, siden felgere jo ser veldig bra ut på bilen.

Antar at du har 21x8.5 ET34 255/30/21 og 21x9.5 ET45 255/30/21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Hvor kjøpte du felgene ?

Link :D ?

Har ingen link dessverre, men felgene er kjøpt hos BMW forhandleren i Trondheim, Strandveien Auto. De er importør av Hartge i Norge. Spør etter Tom Erik Kvande. Garanterer deg utrolig bra service!

Hei, har du fått tatt noen bilder i vintermodus? :)

Hei! Hadde nærmest glemt av denne tråden. Skal få knipset noen fine vinterbilder av bilen når anledningen byr seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' har du fått tatt noen bilder i vintermodus? :)[/quote']

Hei! Hadde nærmest glemt av denne tråden. Skal få knipset noen fine vinterbilder av bilen når anledningen byr seg ;)

Her kommer noen iPhone bilder av lav kvalitet, men de viser i alle fall bilen :P Har kjørt 16.000 feilfrie kilometer på den, og må passe på meg selv at jeg "sparer" på denne så mye som mulig - det er altfor lett å bruke denne istedenfor bruksbilen :lol:

Noen bilder i vintermodus:

bilde-17.jpg

bilde-14.jpg

bilde-16.jpg

bilde-15.jpg

Syns du skal knipse bilder av vinterbilen også, for den er absolutt ikke stygg :D

bilde-13.jpg

Du skal få ønsket ditt oppfylt, Morten ;) Er jo riktignok ikke BMW, men er veldig godt fornøyd med denne! Hadde en VW Caddy tidligere og solgte denne siden jeg trodde jeg ikke lengre hadde behov for en bruksbil, men når jeg kjørte over 11.000 km på 5'ern i løpet av halvannen måned i sommer så jeg at behovet fremdeles var der :P Også er det kjekt å ha en bil man ikke trenger å være sååå redd for.. denne kan jeg i alle fall parkere på kjøpesenter osv., noe jeg føler jeg ikke kan med BMW'en ;) Og siden det ikke er mer pynting som trengs å gjøres med 5'ern (utenom litt småting) så er det jo greit å ha en bil man kan kaste bort litt penger på... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pen med originalfelgen også! Ønsker meg slik en dag... :wink:

Helt enig, originalfelgen gjorde seg veldig bra når bilen ble litt lavere enn originalt. Du er jo på E61 nå, så du vet jo hva den naturlige progresjonen burde være... ;)

Uffattelig pen bil! :applause:

Utrolig hvor godt en hvit bil gjør seg på bilder med snø rundt.

Får virkelig kontrastene fram i det sorte mot fargen på bilen.

Konge vinterfelger by the way :D

Takk, og takk det samme - du har noe å glede deg til ;) Liker selv kontrasten sort/hvitt, dog ikke sorte hjul. Har noen små planer før sommeren kommer, bl.a. originale BMW Performance nyrer i sort høyglans. Men det blir ingenting revolusjonerende, bilen er fin som den er. Kunne godt ha vært mye lavere for min del, men siden jeg har EDC understell og det er originalt nivåregulering bak ser jeg for meg at det vil bli mye arbeid, problemer og sikkert også store kostnader for å få montert høydejusterbart understell. Dessuten kjører jeg mye med bilen så det ville nok ikke vært det mest fornuftige av meg å gjøre.

Synes du burde vurdere slike felger til sommerhjulene dine :D

Ser flott ut med de felgene som vinterhjul. :)

Har du merker noen svakheter med 245/40/19?

Tusen takk :) Synes selv det ser bra ut. Kjører med Nokian Hakkapelita 7 piggdekk, og jeg synes bilen er fantastisk å kjøre med disse dekkene; støysvake dekk, ingen sporing, veldig godt grep på snø og isføre, og den opptrer også veldig stabilt på sørpeføre selv om dekkene er forholdsvis brede. Så inntil nå har jeg ikke noe spesielt negativt å bemerke, men det var nokså sikker på forhånd på at jeg ville bli fornøyd siden jeg har kjørt med både 18" og 19" på vinteren i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...