Rønningen Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hehe, de jekkfestene er stas. Har selv tatt alle 4 på min e34 nå. satte bare et firkantjern rett opp, sveiste godt rundt og litt div, funka fjell det Men tror det kan bli fint med lilla, stå på!
Arizonapie Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Ja jekkfestene vart kanonbra er vel de som kjem til å vare lengst eg satser på fyller på heile bilen på fredag å få lakka karmane samtidig vått i vått
Arizonapie Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Noken som kan hjelpe meg med å få tak i E30 m3 dtm flip? Liten eller stor , ny eller brukt , carbon eller glassfiber
Arizonapie Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Har mekka litt på Bakfangeren å fant ut at det blei jettekuuuul GLEDA MEG TIL FARGE!!! LEITA FORTSATT ETTER FLIP!!
Arizonapie Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Jo! Det blir en kongeblå farge Vi har lakka eit demopanser, tenkte eg skulle legge ut bilder av det og so dykk får sjå fargen
leine Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Originalfargen (sølvgrå) er jo ikke så alt for vanlig på e34, men tror den hadde kledd det bra:) Røde e34 er jo også ganske fint, spesielt den som ble levert på e30 m3, uten at jeg husker hva den heter.. Lykke til, dette ser jo bra ut
Arizonapie Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Ja det stod mellom en Rødfarge og e34m5 lilla og Blå, Eg har valgt Blå fordi eg trur den kjem til å passe beeeast Takk for det
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Blir ein bra E34 dette ! Er litt nyskjerrig på ka blåfargen heiter ? Går jo allerede en blå E34 i angedalen/førde, men det veit du vel
hanskr Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Blir ein bra E34 dette ! Er litt nyskjerrig på ka blåfargen heiter ? Går jo allerede en blå E34 i angedalen/førde, men det veit du vel e naboen hans de Håper eg slepp å slepe han - hehe sida han sparkler igjen slepekroken
Arizonapie Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Jepp Vi har faktisk samdrift me dei Vakje planen å kjøre i grøfta neej! x) Her er eit bilde av Demopanseret vi lakka, bilde er tatt i lakkboksen
BMWE39turbo Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Liker det eg ser! blir bra, vi lyte ta noke bilde sammen te våren!
Arizonapie Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Usikker på Navnet på fargen, skal sjekke koden imåra og finne ut navnet på fargen Ja blir vel eit par fjøøørten tusen bilder!
Arizonapie Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Sida eg ikkje får taki flip.. Skal eg lage sjølv lage tegning i autocad å kappe til å valse plate.. Blir vel ei 1mm plate som eg trekke i carbon folie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå