AHellem Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Ser ut som et bra prosjekt dette her har selv relativt nylakkert e34 i alpinahvit og synest det ser utrolig bra ut, men den blåfargen var ikke dum den heller! ville kombinert den fargen med helt svart grill og smålig sotede lykter! stå på ! e34 er konge prosjektbil det!
Arizonapie Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Jess e34 er feitebiler Har eitpar felger som passer grisebra til alpinakvit, så eg var egentli tenkt å lakke i den fargen Men vart blå, så får sjå korleis det blir me rimza Men bli shadowline ja og sota lykte Har lurt litt på gule men eg veit ikj ..
AHellem Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 gule lykter....... min mening; mer harry-jalla enn om plumbo hadde spillt danseband på en campingplass liker ikke, men smaken er som baken! tror det fineste ville vert såvidt sotede lykter og blinklys med sånn sølvfarget pære blir bra hvilke felger er det som er så bra til alpinahvit? om du skal ha noen andre til den bilen kan jeg være intressert om de er fete! må skaffe meg noe sommerfelger før mai-juni
Rønningen Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Jeg mener gule lykter på hvit bil er noe av det fineste..
Arizonapie Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Eg har eit sett med Gs Goldline som ikkje er pakka ut av øsja en gang Går en Alpinakvit e46 i stryn med dei Felgane, eg kan ta eit bilde av den bilen til veka eg;) å legge ut s du får sett!
AHellem Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 søkte de opp... ja de er fet de hva skulle du evt. hatt for de da? de passer no ganske greit til blåfargen din og!
Arizonapie Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Kjem annpå med elr utn dekk men eg får vente å sjå til eg får farge på bilen om det blir bra eller ikkje
Arizonapie Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Har fått base i karmane å inne i dørene idag , vart goknall Lika den nye fargen
jon///M Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 oi, denne har jeg ikke sett før. må følge med her, var vel du som kjøpte m5 fangerene mine og?..
Arizonapie Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Jepp, det var eg som kjøpte fangerane dine! en laaang tur til molde! Rota meg litt vekk borti sentrum der xD
Arizonapie Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Var faresten på fylla her på Torsdag , og då bestilte eg eit lowtec 60/30 senk hehe trur eg må begynde å reise oftare ut.. då kan eg å ta meg råd til ting visst
Arizonapie Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Eg har lurt på oransje blinkers med sota hella forlykkter? ka trur dokker om det? Kunne noken her ha Photoshoppa det til meg PÅ en e34 i ca samme farge som min kjem ut i!?
AHellem Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 jeg ville valgt sotete eller blanke blinkers når du først er i gang med sotede frontlykter tror det ville sett best ut med blanke blinkers med din farge... !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå