Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som et bra prosjekt dette her :D har selv relativt nylakkert e34 i alpinahvit og synest det ser utrolig bra ut, men den blåfargen var ikke dum den heller!

ville kombinert den fargen med helt svart grill og smålig sotede lykter!

stå på ! :D e34 er konge prosjektbil det!

• Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jess e34 er feitebiler ;)

Har eitpar felger som passer grisebra til alpinakvit, så eg var egentli tenkt å lakke i den fargen :) Men vart blå, så får sjå korleis det blir me rimza ;)

Men bli shadowline ja og sota lykte :) Har lurt litt på gule men eg veit ikj ..

Skrevet

gule lykter....... min mening; mer harry-jalla enn om plumbo hadde spillt danseband på en campingplass :P liker ikke, men smaken er som baken!

tror det fineste ville vert såvidt sotede lykter og blinklys med sånn sølvfarget pære blir bra :)

hvilke felger er det som er så bra til alpinahvit? om du skal ha noen andre til den bilen kan jeg være intressert om de er fete! må skaffe meg noe sommerfelger før mai-juni :P

Skrevet

Eg har eit sett med Gs Goldline som ikkje er pakka ut av øsja en gang :)

Går en Alpinakvit e46 i stryn med dei Felgane, eg kan ta eit bilde av den bilen til veka eg;) å legge ut s du får sett! :)

Skrevet

søkte de opp... ja de er fet de :D hva skulle du evt. hatt for de da? de passer no ganske greit til blåfargen din og!

Skrevet

Var faresten på fylla her på Torsdag , og då bestilte eg eit lowtec 60/30 senk :D hehe

trur eg må begynde å reise oftare ut.. då kan eg å ta meg råd til ting visst ;)

Skrevet

Eg har lurt på oransje blinkers med sota hella forlykkter?

ka trur dokker om det? :) Kunne noken her ha Photoshoppa det til meg :D PÅ en e34 i ca samme farge som min kjem ut i!? ;)

Skrevet

jeg ville valgt sotete eller blanke blinkers når du først er i gang med sotede frontlykter :) tror det ville sett best ut med blanke blinkers med din farge... ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...