Arizonapie Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Takker for possitive svar Idag slipte eg bilen med 1500 papir og rubba og polerte! Men vart veldig ivrig med rubbingen so brant gjennom lakken på bak skjermen! Men vi var kjappe å vaske, slipe og maskere opp å tok det med en gang;) So blir det ny omgang me sliping og rubbing neste veke! for å få det SPEEEIL!
Arizonapie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 En liten smakebit av taket svart med carizzma klarlakk
Arizonapie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Er ikkje flakes.. Men noke lignande Carizzma klarlakk heite det.. Mykje billigare , koster 3000 for 50Gram, eg brukte 2Gram på taket Kan kalle det sølvflakes daa for det er heilt likt
Arizonapie Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Har montert senk idag Eiiit helvettes kav å få av bak! Gleda meg til å sjå imårra når eg sleppe den ned korleis det blir
Arizonapie Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Eit Bilde etter montert senk! Blir nice når eg har fått på Sideskjørt å lister, er planen at bilen R klar til veien på slutten av neste vekeeee
Arizonapie Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Er på utkikk etter M-tech2 ratt eller andre småstilige ratt i den størrelsen ! Må kvitte meg med bussrattet....
Arizonapie Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Skulle på EU idag! Men fekk 2er feil før eg va komt inn på verkstedet .. so droppa det senkesettet..va tenkt å legge ved TUV papir å håpe på det gikk, men han spurte meg før han tok inn bilen Tok eit bilde Uttafor verkstedet med mobilen.. dårlig kamera..
Arizonapie Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Måtte space 10mm For at felgane ikkje skal ta borti og! Prøvde først med 5, å det virka bra når den va på bukken, men når eg va halvvegs til Verkstedet , høyrtest det ut som heile bilen skulle kollapse!! Da tok felgen borti demperen! Så slipte vekk litt på innsida
Arizonapie Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Har hatt skikkelig uflaks i det siste... Hadde for korte hjulbolta etter å ha space 10mm, men fekk dreia hjulbolta 1-2 omdreiniga, så tenkte det kom til å holde , sida bilen skulle stå iro! Men so måtte vi trille den 1M! då small det, hjulet hoppa av på venste side og framskjermen landa på dekket! Flaks i uflaksen med at nye bremser og slikt ikkje vart ødelagt då Ny skjerm kjem imåra! Bilen skal på utstilling på motorfestivalen i stryn no til helga! ) GLER MEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå