liffi Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 (endret) Henta meg "Ny" bil i dag, som da skal bli vår nye familiebil nr 2 Bilen er en 1995mod Tecnofiolett metalic 540i som har gått ca 240000 med fullt servicehefte. vært på forumet her i mange år denne bilen. gammle til Jonner'n .. Bilen er i fin tekniskstand, men med noe småplukk som taes litt som det kommer, da dette er en familiebil, som ikke skal pålostes i hue å ræva ( Sa det om den forige å ) Utstyr - 6t Manuell - ASC+T - DSC III - El.vindu x4 - El.tak - El.seter - El.ratt - El.speil - ja, det meste elektrisk - ac - skinn seter m / Varme, Memory - Største kjørecomputeren - Panorama tak - Tlf - som fungerer - rullgardin på sideruter bak - Shadowline -Ryggesensor - +++++ Er det jeg kommer på av utstyr nå Utstyrslista 214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION 216 SERVOTRONIC 227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION 240 LEATHER STEERING WHEEL 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 245 STEERING COLUMN ADJUSTMENT ELEC 299 LT/ALY WHEELS W MIXED TYRES 302 ALARM SYSTEM 404 DOUBLE SLIDING SUNROOF ELEC 414 FESTE GEPAECKRAUMABDECKUNG+TRE 417 ROLLER SUNBLIND, REAR SIDE WINDOWS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 438 WOOD TRIM 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 464 SKIBAG 472 CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 489 LUMBAR SUPPORT FOR FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT 669 RADIO BMW BUSINESS RDS 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 801 GERMANY VERSION 806 3RD STOP LIGHT 903 SPECIAL CHECK TRADE FAIR/PHOTO VEHICLE 916 DEVELOPMENT VEHICLE W/O CONSERVATION 991 PRE-SERIES MANAGEMENT Gjort - Slissa borra skiver - Brembo/greenstuff-bremser - senket 45/10 - bilstein og H&R - Godkjent senket - godkjent med dekk å felg - BBS rc 035/038 17" - bygd fult effektanlegg - M5 bakfanger - +++ Planer - nye felger Keskin Kt1 8.5x18 - 10x18 Check - nye lykter ( Sorte DE ) Check - gråsota blinklys Check - Nye tåkelys ( Mørke ) Check - Toneruter - Ta div små rust Check - Fikse frontfanger Check - ta div annet småplukk - Lakkrens - Nye fremseter ( M5 ) Check - bygge ny eksos Check - Coilovers - bytte clutch Check - Diffbrems Check - Nye skiver - bytte div foringer - Tecty behandles Check - Bytte motorfeste Check - å sikkert noe annet Endret Mars 6, 2023 av liffi Tekst Diiesel reagerte på dette 1
liffi Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 veit faktisk ikke helt. kler bilen godt da, men skulle vært litt større, å bredere
hanskr Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Gratulerer med 8ar Såg ut som eit bra utgangspungt de der å ikkje minst bra me plass !! Fornøgd me korleis den går ?
bmwkizn Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Helt SYKT nydelig E34. Digga fergekombinasjonen. Grattis med en grom bil. Har du flere interiørbilder?
liffi Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Takk takk fornøyd med åssen den går ja. jevnt fint drag. fikk ikke testa fult på vei hjem men.. Interiør bilder kommer i morgen ! skal få tatt noen. Men får F... ikke av antispinnen. trøkker på den knappen, men lyser bare denne trekanten i dashen, men står fremdeles på Så skal ta en tur til verkstedet i morgen. prøve å finne feilen!
///MPower Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 nice denne bilen, lurte på denne for noen år siden og kjøpe:) men ble m5 i stedet hehe. men falt no tilbake på 540 tilslutt eg også. det var jo en del diskusjoner i salgstråden om denne bilen, at den var i dårlig stand osv var det kar som skrev. men den ser jo bra ut på bilder, så bare lurte på hva du har funnet og om det ikke stemmer i det hele tatt?
eeikenes Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Går acs fronten på denne nå da? Gratulerer med ''ny'' og grom bil
NBCustom Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 fy søren den var helt nydelig! Interiør, felger, farge og motor, likanes!.
liffi Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 nice denne bilen, lurte på denne for noen år siden og kjøpe:) men ble m5 i stedet hehe. men falt no tilbake på 540 tilslutt eg også.det var jo en del diskusjoner i salgstråden om denne bilen, at den var i dårlig stand osv var det kar som skrev. men den ser jo bra ut på bilder, så bare lurte på hva du har funnet og om det ikke stemmer i det hele tatt? helt 100% er den ikke. rust i dører, tanklokk å litt på bakluka, men dette skal taes etter vinteren;) Noen riper, kjøpesenter bulker finnes jo. antispinnen får jeg ikke slått av, elvindu bak H.S fungerer ikke, el.motoren til seteryggen er gåen å annet små ting, men for det meste bare bagateller. MEN..... Clutchen begynte å slurre idag, å DET liker jeg ikke. kontaktet selge, å vi skal komme til en enighet der ! Slurra i ca 20min så ga den seg når bilen var god å varm. så skal se på det senere i dag / morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå