Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Artig film :wink: Hvilket eksosanlegg har du?

Rakrør istede for lyd demper bak bare :) 2.5" ellers orginalt helt frem

Skrevet

Takker!

Den bilen havna utenfor drammen`s området! husker ikke helt hvor det var. må si jeg savner den MYE!! men, behovet for stv var større så . .

Skrevet

hehe sån lyd hadde eg og i min 3l dei første månane me lappen ;) var moro å høyre den kvasse lyder i tuneller vertfall :) - men bråkte for mykje synest eg - fikk for mykje oppmerksomhet :P

Skrevet

ja, bråker litt mye! folk snur seg fort hvis jeg klemmer på litt ;)

Men, skal sette på en bakpotte snart. bråker litt mye for en nyfødt unge som sitter i baksetet, hehe

Skrevet

Den ACS fronten jeg har på min er umodifisert, ikke helt optimal passform, men sitter relativt greit. Han jeg kjøpte den av kjøpte den fra statene for 2-3 år siden, kan sende han en PM om hvor han fikk tak i den om det er av interesse :)

Skrevet

Gjør det :) sendt noen mail til forskjellige firma i usa, men får ikke svar! står på siden dems at det kan leveres, men ikke lett å bestille når dem ikke svarer !!

Skrevet

Står på 1 sia ;) 45/10 var den senka for noen år tilbake! ( har vell synki litt mere en det nå )

Skrevet

Fikk bytta motorfeste istad! Hælvette for en kronglette jobb! er så trangt så fy . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...