hanskr Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Fikk bytta motorfeste istad! Hælvette for en kronglette jobb! er så trangt så fy . . høgre elle venstre side? trur eg kuka i 2 tima me venstre hehe
liffi Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Venstre ja men med litt hjelp fra en kompis, å ca 17.5 ledd på pioa, funka det!!
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Du strammet selvfølgelig styresnekka samtidig?
liffi Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Du strammet selvfølgelig styresnekka samtidig?
liffi Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 tar ikke mere en 2min å jekke opp bilen igjen da! så får stramme litt en annen dag
Jonner'n Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 hehe godt å se bilen blir tatt vare på! både med tanke på vedlikehold og utblåsninger
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 tar ikke mere en 2min å jekke opp bilen igjen da! så får stramme litt en annen dag Ja, men tar mere enn 2 min å fjerne deksler, løsne begge motorfester, løfte opp motor 3-4cm for så å gå løs med 12 ledd på skralla for å nå strammeskruen. Bilen ser forøvrig veldig bra ut! liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 det gjør det Men trodde en stundt at jeg måtte begynne å demontere mye for å komme til motorfeste, men gikk bra tilslutt! Jo takk! vurderer sterkt lakkering til sommeren, å evt noen flere små oppgraderinger skal bytte foringer i bakstillinga snart, å hjul lager foran!
liffi Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Drømmebilen Får handle da:) Ligger jo noen ute på nette nå!
Appelgren Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Var og gutta på en 540 idag, så blir nok bytte de nærmeste dagene Automat da men, det får duge, enn så lenge!
liffi Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 manuell er vell såsi must i disse bilene! blir mye mere leken. må vell si at jeg kjørir ikke alltid pent med denne! ( Bil med motor er laget for å brukes )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå