liffi Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Henta meg noen vinterfelger! 16" . så ser bilen "Litt" finere ut på vinteren
liffi Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Fått shina bilen litt innvendig å motor ron! Må bare få vaska utvendig i norgen. Fikk på vinter dekk å!
liffi Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Fikk endelig fiksa parklysa! Måtte trekke nye kabler. ble relativt reint !
liffi Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Fikk stabbla noen av felga inn i kjellern. Så står dem trygt i vinter!
liffi Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Må ha litt variasjon prøve å få bært inn resten i morgen! må få litt plass i garasjen.
liffi Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Noen som veit om / Hvor man får kjøpt Coilovers til stv? vurderer det sterkt til sommeren! Edit !! Jeg fant jeg fant . . så da har jeg noen planer etter vinteren! - Valse hjulbuer - Coilovers - Evt hellakkering - shine opp Keskin Hjula / se etter noen 3 Delte felger! Skal prøve å få gjennomført detta! bare å legge av litt penger fremover nå så
liffi Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Står å fryser stakkars.. Ikke no snø enda!!
KingB Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Ser bra ut! Godt utvalg av felger! Tips: Bruk penger på nytt ratt! Fjern øyelokka!
liffi Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Takk, ja begynner å få noen felger! har noen flere i garagen.. Øyelokka skal vekk, men har bare ikke fått rota meg til det egentlig. å ratt er noe jeg skal ha, men di jeg har funnet skal folk ha gull å grønne skoger for
liffi Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 vaska bilen på fredag, men det varte lenge !
Tzunami Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Vasker bilen omtrent hver dag jeg, eller høyttrykk med såpe for å få av værste skiten, men med en gang jeg kommer hjem fra jobb er den like ille igjen :/ det er en tung årstid for bilglade mennesker
liffi Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 har ikke prøvd å riveløs Vinterhjula, skal jo holde ut vinteren Men, spinner lett med små hjul... heh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå