Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda. skal vinke jeg :) men tror nok den blir stående på ! Bilen blir mest sansynelig fiksa litt på så solgt igjen om en stund. dama likte merca si bedere en denna så !!

Skrevet

Fikk fiksa vindusheisen idag. Irritert meg at jeg ikke har fått opna det ! så nå er den så god som gull !

0gfequj1wqggql86ujiv.jpg

Skrevet

når bildet ble tatt sto det på noen 20mm skrudde spacere! skulle vært litt mindere , subber bittelitt bak

Skrevet
Du må ha oransje blinkers rundtom :D

Orange blinkers foran skal jeg ha, ikke bak ;)

denna likte jeg svært godt, stå på :applause:

Da er vi 2 ! gleder meg til å få slept den ned å få på hjula igjen :)

Skrevet

Fikk ratta litt med 525`n her igår ! var noe åpen dag på NAF banen så tok en liten tur innom for å titte. kan ikke si det er noe morro med open diff !! savner å kjøre 540`n ja..

s8qglcf7yj6ntlcxnakd.jpg

rsx27pd5obatwt2jn4fg.jpg

( Lånte bilder )

Skrevet

Tja... komme med en liten update da! !

Savner den rød 5`rn pga den aggresive fronten den fikk med ACS fangerene, etter nå flere flere mnd med leiting kom jeg endelig over en ny front :)

Så da blir det Ac schnitzer front på 540`n å ... jubel å glede. tror dette blir en bra kombo med Coilovers å Keskin hjula.

xufudy5zg38yc0yl7cml.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Liten update da.

er vist ikke barebare å annskaffe den ACS fangeren. disse folka i usa er ikke gira på å sende til norge men jeg skal fortsette å prøve. når jeg endelig har funnet en, vill jeg ha den,

K-sport coilovers har enda ikke kommet. bestilte jo før jul så er vist laang leveringstid. får håpe dem kommer snart. ellers så står bilen å fryser under presseninga. gleder meg som bare det til å begynne å skru litt på den snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...