Tzunami Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 og ikke et eneste bilde av min? det er greit det! skal huske på det!!!
liffi Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 og ikke et eneste bilde av min? det er greit det! skal huske på det!!! i mitt forsvar så var det så mange som sto foran å titta på`n hele tiden så kom aldri til dro jo så fort å.. men.......
liffi Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 fikk styra litt med bilen i dag. hadde knekt 2 bolter / skruer til girkasse festet. så da ble det satt inn Helicoil samt ny olje på girkasse å Diff var også veldig tørt å fint under der !
liffi Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 I motsettning til de fleste andre, så er folk flaue over å innrømme at noe på bilen er ødelagt! Men ikke jeg... Knakk en stikkaksel på fører sia ved litt hardt pådrag sånt skjer! Ny asfal + breie bakhjul = fail .... Menmen, deler er annskaffet å blir byttet fortløpende! Blei grei høyda bak nå.. Gikk så vidt på...
liffi Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Dro ned til fatter en tur, å jaggu fant jeg en 540i bakstilling liggende i hagen da blir bilen kjørbar i morgen!
Ziroh Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Ja er jo sånt folk flest bare "har liggende i hagen" haha Aabak reagerte på dette 1
taxibjørn Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Si i fra hvis det gror opp en sperrediff til en automat 540 !! Da kan du höste den inn til meg !!!
liffi Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 Hehe. Det skal jeg gjøre veit det gror en åpen en i garasjen min!
liffi Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Da var bilen kjørbar igjen! ingen bilder av jobben men samme det. Neste for tur nå er å bytte plugger, motor olje å filter før den kjøres til Vinterlagring Olje på Diff å Girkasse ble jo tatt forige uke !
liffi Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Bare noen få turer til nå før bilen går i dvale.. Skal få noen div oppgraderinger å pleie i vinter
liffi Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 vertfall ta det som begynner å komme av rust !! muligens hellakkering annet utseende ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå