Jacooobs'n Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Alpina leppe kanskje ? Ja det er den jeg liker best til de bilene her men finner bare orginal til 20 000 + lakk. Det er litt mye synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Alpina leppe kanskje ? Ja det er den jeg liker best til de bilene her men finner bare orginal til 20 000 + lakk. Det er litt mye synes jeg.. Det var i dyreste laget for en leppe, må være mulig og finne billigere, enten Tyskland eller Sverige? Siden den leppa kler bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Jacobsen jo, hvorfor har ikke jeg sett denne tråden før nå!? Jeg kan skrive under flere ganger at denne bilen er übertøff! Som det blir sagt her, med litt soting helt frem og Alpina eller som jeg synes Ac Schnitzer leppa, så er den helt fullkommen.. Elsker interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Thank you Richard. Er jo ikke mange dagene siden jeg begynte her så.. Imorgen blir rutene svarte foran men jeg vil ha den j.... leppa!! Da får jeg lakka grillen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Hehe.. deilig med vinduene sotet Lyst på det selv egentlig.. greit å slippe solet i ansiktet på junior i baksete.. tenke litt praktisk også....... Hehe, så du skal lakkere grillen alikevel? Trodde ikke du skulle det jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Hehe.. deilig med vinduene sotet Lyst på det selv egentlig.. greit å slippe solet i ansiktet på junior i baksete.. tenke litt praktisk også....... Hehe, så du skal lakkere grillen alikevel? Trodde ikke du skulle det jeg? Lakker den hvis jeg finner en leppe å lakke Fikk i nye pærer i ringene igår, ser litt nyere ut.. Skal på sofus å leie en film så kan ta et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Hehe.. deilig med vinduene sotet Lyst på det selv egentlig.. greit å slippe solet i ansiktet på junior i baksete.. tenke litt praktisk også....... Hehe, så du skal lakkere grillen alikevel? Trodde ikke du skulle det jeg? Lakker den hvis jeg finner en leppe å lakke Fikk i nye pærer i ringene igår, ser litt nyere ut.. Skal på sofus å leie en film så kan ta et bilde. Høres ut som en plan! Kan høre med han jeg handlet Alpina leppe av om han kanskje har til din, evt vet om noen som har.. Vi har kommet oss i hus på øya nå.. litt deilig å slippe alt bråket fra naboene vi hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 nye pærer i ringene. Var også lys i dørhåndtak De så jeg ikke før nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Hehe.. deilig med vinduene sotet Lyst på det selv egentlig.. greit å slippe solet i ansiktet på junior i baksete.. tenke litt praktisk også....... Hehe, så du skal lakkere grillen alikevel? Trodde ikke du skulle det jeg? Lakker den hvis jeg finner en leppe å lakke Fikk i nye pærer i ringene igår, ser litt nyere ut.. Skal på sofus å leie en film så kan ta et bilde. Høres ut som en plan! Kan høre med han jeg handlet Alpina leppe av om han kanskje har til din, evt vet om noen som har.. Vi har kommet oss i hus på øya nå.. litt deilig å slippe alt bråket fra naboene vi hadde... Gjør det a Jeg er klar som ett egg!! Digg å komme seg bort dit igjen tenker jeg. Gratulerer.. Trenger du hjelp til å bære "reiseplasma'n"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Jeg skal høre med han vettu! Ble tøft med nye pærer!! Vi koser oss.. regner bort nå men.. sånn er det bare.. deilig å kunne se på sjøen igjen hvertfall! Jeg tror det skal ordne seg med reiseplasma'n.. bare få tak i en bil som er stor nok til å få den inni.... Litt skeptisk til å ha den på en henger som hopper og spretter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Cool 7'er. Men er du sikker på at det er 12" bred felg bak? For hvis det er 295/25/22 dekk, så burde det ha vært mye mer dekkstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Cool 7'er. Men er du sikker på at det er 12" bred felg bak? For hvis det er 295/25/22 dekk, så burde det ha vært mye mer dekkstrekk. Yes den har jeg bestilt selv og målt. 12" er 30,48 cm så det er ikke mye strekk på 10mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Rutene ble veldig fra hos Mihail i Drammen.. Han er her på forumet også og kan anbefales.. Busken gjør sitt til at det ser svart ut men den er helt lik nyanse som bakdørene og de er originale Individual fra BMW. Fikk det samme grønnskjæret så jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Cool 7'er. Men er du sikker på at det er 12" bred felg bak? For hvis det er 295/25/22 dekk, så burde det ha vært mye mer dekkstrekk. Yes den har jeg bestilt selv og målt. 12" er 30,48 cm så det er ikke mye strekk på 10mm. Målte du på utsiden av felgen eller? For felgmålet er jo på innsiden av felgkanten. Har sett bilder av 12x22 på F01 med 315/25/22 dekk, og de hadde litt strekk. Hvilke dekkmerke har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå