Gå til innhold

Pendlerbilen.. E65 sportx2 med 12x22" bak :)

Share

Anbefalte innlegg

Cool 7'er. :)

Men er du sikker på at det er 12" bred felg bak? For hvis det er 295/25/22 dekk, så burde det ha vært mye mer dekkstrekk. :?:

Yes den har jeg bestilt selv og målt. 12" er 30,48 cm så det er ikke mye strekk på 10mm.

Målte du på utsiden av felgen eller?

For felgmålet er jo på innsiden av felgkanten.

Har sett bilder av 12x22 på F01 med 315/25/22 dekk, og de hadde litt strekk.

Hvilke dekkmerke har du?

Det er fra kant til kant ca 31cm.

Jeg har FULLWAY dekk, amerikanske greier. Hatt det på 24" på en Pathfinder før og funker helt greit, de er litt glatte på BMW'n men støysvake og retningsstabile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes 31cm høres lite ut til å være 12", mine 20x10 med 285/25/20 er ca. 28 cm i total bredde.

Og her er bilde av en F02 med 12x22 med 315/25/22.

na8ysfto9o0upupibnae.jpg

Her er også endel Porscher med 22x11 med 315/25/22, så jeg kan ikke se for meg at 295/25/22 skal se slik ut på 12x22 som dine gjør.

http://www.wheelexperts.com/gallery_reg ... e_003.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja...enda en konkurrent... Fin farge kombo! Men må skuffe deg...Du har ikke "nesten alt utstyr".. :P

Er mange lepper til salgs på Ebay..men IKKE kjøp ac shnitzer leppa...den er STYGG! har frem til nå KUN funnet en leppe til e65 pre-facelift som er pen, men den koster rundt 5k...Skal se om jeg finner bilde av den... Min personlige mening er at den leppa på bagasjelokket ikke helt passer inn med bilen..hmm...men bakrute dekslet var tøft!

Si ifra om du kommer over noen tåkelys foran som er større enn de originale...er på utkikk etter noen bolton..

Og jah...ser ut som om jeg har fått massiv konkurranse på neste bmwccn treff angående mafia-prisen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja...enda en konkurrent... Fin farge kombo! Men må skuffe deg...Du har ikke "nesten alt utstyr".. :P

Er mange lepper til salgs på Ebay..men IKKE kjøp ac shnitzer leppa...den er STYGG! har frem til nå KUN funnet en leppe til e65 pre-facelift som er pen, men den koster rundt 5k...Skal se om jeg finner bilde av den... Min personlige mening er at den leppa på bagasjelokket ikke helt passer inn med bilen..hmm...men bakrute dekslet var tøft!

Si ifra om du kommer over noen tåkelys foran som er større enn de originale...er på utkikk etter noen bolton..

Og jah...ser ut som om jeg har fått massiv konkurranse på neste bmwccn treff angående mafia-prisen.. :P

Takker for det. Farge kombo'n er genial. Svart taktrekk og Pearl sportskinn. 3 eika rattet og alt rett..

Hvilket utstyr mener du jeg mangler?

Jeg er ikk ute etter å vinne premier med bilen min men av gammel vane måtte jeg håre den litt.. Kjører 200km i jobb hver dag så var litt avhengig av comforten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgardiner?massasje?lufting i setene?komfortsetene? listen er lang...men HEY!du kjører sjuer...alltid noe som mangler med tanke på hvor lang ekstra utstyrs lista var ved nybilskjøp..Min er også moderat utstyrt med tanke på at det er E65..men GODT utstyrt om man sammenligner med 5/3 serie...

Jeg mente med tanke på premier at jeg fikk "mafia" prisen for sjuern min...mens din er sort; ergo mer mafia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsiken!!! Snakk om Mafia bil!!:) alt du mangler nå er bare litt senk og xenon eller led grøftelys ( hvis ikke du alerede har det ) har bare sett gjenom bildene :P uansett skamfett bil!! :D

Thank you..

Jeg har originalt sportsunderstell og da var de ikke bare bare å finne senkesett til den. Den er 25mm lavere enn en 7-serie med original fjæring så får holde seg sånn enn så lenge tror jeg. Skulle gjerne hatt den ned ett par centi til foran men ser ut til at det er litt vrient i forhold til understellet som er på..

Keen på nye pærer i tåkelysa men xenon blir for sterkt og SMD LED gir bare feilmeldinger så får bli en halogenpære med litt farge i :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...