jopaulsberg Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Hei! Jeg lurer på hvor mye jeg kan selge mine 18" M-dobbelteke 135 med Contintental 245/45-18 Runflat dekk? Dekkene er bra og de var nye i 2009. Felgene var nye i 2006. Sånn ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Er dette slike som sitter på 1-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Disse: 5000-6000 kan jeg tenke meg hvis det er mye mønster igjen. jeg solgte mine for ca. 4500,- (Bytta til meg deler og utstyr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jopaulsberg Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Jepp, det er sånne! Trodde nesten at de var mer verdt jeg, runflat dekk er jo svindyrt og felgene er jo ikke billige de heller. De sitter forøvrig på en 530xdat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Problemet er vel at de er for dyre nye i forhold til hvordan de ser ut. Man kan få mye gromt til prisen av originale BMWhjul. Og vedr. Runflat så er det vel et fåtall som ønsker dette mtp. støy og sporing. Nå vet jeg ikke hvordan dine er, men de som satt på min var ikke gode. Vet det har skjedd en del på Runflatfronten og har hørt at de har blitt bedre. Det har blitt lagt ut flere slike sett her for salg det siste året. Og de har vel alle blitt lagt ut for den prisen jeg skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå