Jørgen Lie Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Her kommer noen bilder av Schulz`n til Halfdan. Bildene ble tatt mitt på dagen i dag, så lysforholdene er ikke optimale siden sola sto midt på himmelen. Prøvd meg på litt rask redigering for å jevne ut noe. Men, i alle fall en liten smakebit av godbilen, som jeg var så heldig å få ta med på tur mens Halfdan var på jobb Håper dere liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Fy farao, hvor rått! Utrolig tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Råeste! Sattan altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 helt sinnsykt resultat gratulerer! må bare rop ut om felga selges : P hadde vært knall på e34n min trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 takker:) felgene blir nok aldri solgt.. synes du har kunna vaska bilen før du tok bilder jørgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Hehe, ja, men da måtte jeg jo kjørt helt på Rensvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Måtte det bare bli flere photoshoots utover sensommeren/høsten med litt mere spennende lysforhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Det som er gjort med denne bilen vil gjøre at flere synes dette er en qul bil og prisene vil stige . Jeg syness den er tøff . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Kult at bilen har XL-registrering da, spiller litt på den uvanlige størrelsen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Må få se nærmere på denne en dag møtte deg her en en dag, så syykt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Rått og skjeldent vet du om fler tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Denna er rå følg opp med flere bilder i denne tråden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå