bmw520 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 m5 sideskjørt til stv? Passer både sedan og touring, ikke forskjell på kanalene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Er det sports seter? Åssen ser de ut bak? flere bilder av eventuel rifter Er sportsseter ja. nå husker jeg ikke helt i farten åssen baksetene var, men tror ikke det var noe feil på de. men det er uansett vanlige seter. har pr dags dato ikke flere bilder av setene, men det kan fikses om det er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Jeg er intr i dette: Bil nr2 Lysgrått interiør (M5?) med grå skinnseter-gi bud Har du en prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Jeg er intr i dette: Bil nr2 Lysgrått interiør (M5?) med grå skinnseter-gi bud Har du en prisantydning? PM er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Flere som trenger deler? har i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg trenger ytre del av baklykter til touring dersom disse er i bra stand ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Jeg trenger ytre del av baklykter til touring dersom disse er i bra stand ? Lykter har jeg vettu, må sjekke i vilken stand dem er i. skal dem være strøkne, eller tåler man en sprekk eller no? spørr bare slik at jeg vet kriteriene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 For bumpe litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaifosho Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Starter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Starter ? Har vel liggende no, men dem er ikke helt friske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har du komplett eksosanlegg til stv ?? med oppheng helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 vindus visker/spyler arm til turing, har du den? altså den armer på rattsammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Har du komplett eksosanlegg til stv ?? med oppheng helst. Jeg har, men vet ikke tilstanden på det pr dags dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 vindus visker/spyler arm til turing, har du den? altså den armer på rattsammen? Det har jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 vindus visker/spyler arm til turing, har du den? altså den armer på rattsammen? Det har jeg vettu sender du? skal ha den av deg, hvis den ikke er "oppbrukt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå