Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg også lurt på. Kan du ta et bilde av webasto menyen din? :-) Lurer på hvordan det ser ut kontra min :)

Hvordan funker den orginale webastoen bmw?? Jeg får ikke trykka på det øverste valget i menyen, det er rødt. Men de 4 andre får jeg trykka på. Set time 1 og 2 og active time 1 og 2... Da lyser den røde lampa ved viftestillinga... Hvorfor får jeg ikke trykka på den øvre? Har vel webasto når jeg har disse valga og det røde lyset?

Skrevet

Trodde det var standard med fjernkontroll når en hadde webasto på E65 .

På utstyrs lista mi står det : 536 AUXILIARY HEATING

og jeg har fjernkontroll.

Skrevet

Det står det ikke på lista mi, men bilen har vel webasto uansett som ekstravarmer når det er kalde dager? :) For å bli fort varm? Dette må det gå ann å oppgradere til å bli slik som din. :)

Skrevet

Vet ikke om det er varmer i alle ,

hos meg starter den automatisk ved kaldvær , jeg sjekket med DIS og den hadde startet 1852 ganger fordelt på 318 timer , så den har ett hardt liv :D

Du får høre med GS om du kan bruke settet som Otis linker til.

Skrevet
Vet ikke om det er varmer i alle ,

hos meg starter den automatisk ved kaldvær , jeg sjekket med DIS og den hadde startet 1852 ganger fordelt på 318 timer , så den har ett hardt liv :D

Du får høre med GS om du kan bruke settet som Otis linker til.

Venter på kabel + DIS.. :D Men får jo faen ikke sjekka nå... Sku vært litt kaldere ute vett.. :P Hehe..

Ja da har den jaggu jobba hardt. Stakkars. :( Sku tro det var orginalmontert i alle biler.. Hvor sitter klistremerket? :) Som tilsier at du har webasto??

Skrevet

Det du viser til med bildet er kun en EGR kjøler, termostaten til den og ei vakumpumpe.

På mange BMW så er Webasto montert i hjulbue bak venstre framhjul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...